سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

چه چیزی سلن سویدر را متقاعد کرد که پس از 6 سال به سریال های تلویزیونی بازگردد

سلن سویدر بازیگر سرشناس یکی از نام هایی بود که مدت هاست سر صحنه سریال نبود. این بازیگر متولد 1986 در ازمیر است و بازیگری را از سال 2010 آغاز کرد. سلن سویدر که با شخصیت توپراک در سریال تلویزیونی Yer Gök Aşk ( شمیم عشق )  بسیار محبوب است، پس از آن دوباره با سریال Lale Devri (عمر گل لاله)  توجه میلیون ها نفر را به خود جلب کرد.

بازیگری که در سریال Hangimiz Sevmedik او را در نقش ایتیر تماشا کردیم آخرین بار در سال 2017 در مقابل طرفدارانش روی پرده سینما دیده شد.پس از این پروژه سلن سویدر که تا مدت ها نمی خواست در هیچ پروژه ای حضور داشته باشد. ، بار دیگر در تابستان 2023 با یکی از سریال های تلویزیونی برجسته  Kendi Düşen Ağlamaz (خود کرده را تدبیر نیست) به صحنه فیلمبرداری بازگشت.

پس چه چیزی سلن سویدر را متقاعد کرد که به مجموعه‌ها بازگردد؟ این هنرپیشه مشهور درباره اینکه وقتی برای اولین بار فیلمنامه را خواند چه احساسی داشت، صحبت کرد :

روند آماده سازی ما از همان لحظه اول با یک تیم پر انرژی آغاز شد. در طول تمرینات  به سرعت با هم پیوند خوردیم. من معتقدم که این موضوع از همان قسمت اول به مخاطبان منعکس خواهد شد و آنها پروژه را دوست خواهند داشت و آن را صمیمی می بینند.»

سریالKendi Düşen Ağlamaz  پنجشنبه 22 ژوئن پخش خواهد شد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا