سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ادای احترام به شیناد اوکانر در دامنه تپه ایرلندی قبل از مراسم خاکسپاری

اینستالیشنی برای ادای احترام به شیناد اوکانر در دامنه تپه ای ایرلندی در بری، شهری که مراسم تشییع جنازه او در روز سه شنبه برگزار می شود، ظاهر شد.

ادای احترام به این خواننده، که ماه گذشته در سن 56 سالگی درگذشت، دارای حروف سفید است که در آن «ÉIRE SINÉAD» نوشته شده است، با یک ایموجی قلب بین دو کلمه. با حروفی به قد 30 فوت، منظره‌ای شگفت‌انگیز بر روی صخره‌های پوشیده از چمن و دریا در پشت آن را نشان می‌دهد..

این ادای احترام که یکشنبه رونمایی شد، توسط آژانس خلاق دوبلین، The Tenth Man، به همراه متخصصان امضا و نقاشی دیواری Mack Signs طراحی شده است. این مکان دقیقاً بالای نقطه عطف ناوبری «ÉIRE» در جنگ جهانی دوم قرار دارد که در سال 2018 پس از آتش‌سوزی جنگلی دوباره کشف شد.)

طبق بیانیه خانواده او ، روز سه شنبه، مراسم تشییع جنازه اوکانر از بری، یک شهر ساحلی در جنوب دوبلین، جایی که او به مدت 15 سال در آن زندگی می کرد، می گذرد.

اوکانر در سال 1990 با اجرای آهنگ  “Nothing Compares 2 U” به شهرت رسید که به رتبه 1 در ایالات متحده رسید و نامزدی های گرمی متعددی دریافت کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا