سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپاخبر های داغ

جانی دپ با وجود اینکه از فیلم Fantastic Beasts 3 استعفا داد اما تمام دستمزدش را می گیرد.

 

تنها چند روز پس از آنکه  جانی دپ مجبور به استعفا از فیلم  Fantastic Beasts 3  شد ، هالیوود ریپورتر گزارش داد که جانی همچنان حقوق کامل این پروژه را دریافت خواهد کرد.

این نشریه ادعا می کند در  قرارداد  او یک بند گنجانده شده یود که جانی حقوقش را به طور کامل می گیرد چه این فیلم اکران شود چه نشود .

اگرچه THR گزارش داده است که از زمان شروع تولید در 20 سپتامبر در لندن ، جانی فقط یک صحنه فیلمبرداری کرده است ، اما انتظار می رود که او حقوق کامل خود را که می تواند 8 رقمی باشد . این مبلغ 10 میلیون دلار است!

در تاریخ 6 نوامبر ، جانی تأیید کرد که پس از از شکست در پرونده شکایت از نشریه انگلیسی ، The Sun ، از این فیلم استعفا می دهد. 

 جانی در اینستاگرام نوشت : ابتدا می خواهم از همه کسانی که به من کمک  کردند و وفادار بودند  تشکر کنم. ” دوم اینکه ، می خواهم به شما اطلاع دهم که از طرف برادران وارنر از من خواسته شده که  از نقش Grindelwald در فیلم Fantastic Beasts استعفا دهم و من به این درخواست احترام گذاشته و موافقت کرده ام. “

وی ادامه داد: “در آخر  می خواهم این را بگویم. عزم من همچنان پابرجاست و قصد دارم ثابت کنم که اتهامات علیه من نادرست است”. “زندگی و حرفه من در  این برهه از زمان مشخص نخواهد بود.”

برادران وارنر نیز با صدور بیانیه ای از جانی برای کمک هایش برای فیلم تشکر کرد. در این پیام آمده است: “ما از جانی برای کارهای خود در این فیلم تا به امروز تشکر می کنیم.” “Fantastic Beasts 3” در حال حاضر در مرحله تولید است و نقش “گلرت گریندل والد” دوباره ساخته می شود. این فیلم در تابستان 2022 در سینماهای جهان اکران خواهد شد. “

فیلم های Fantastic Beasts بیش از 60 سال قبل از وقایع سری اصلی هری پاتر ، نیوت اسکامندر (ادی ردماین) ، آلبوس دامبلدور (جود لا) و شخصیت منفی گلرت گریندل والد را دنبال می کنند.

این فیلم که قرار است 5 سری باشد ، به طور مداوم در گیشه نتیجه خوبی داشته است. در حقیقت ، Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald در سال 2018 نزدیک به 655 میلیون دلار در سراسر جهان درآمد کسب کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا