سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

بوراک دنیز و سو بورجو یازگی فصل جدید را با سریال جدیدشان به سرعت شروع می کنند

سریال «Bir Gece Masalı» (داستان یک شب ) که مدتی است فیلمبرداری آن آغاز شده و گفته می شود تیم سخت در حال آماده سازی 4 قسمت اول آن است، روز سه شنبه 12 شهریور با مخاطبان دیدار خواهد کرد.

سو بورجو یازگی این بار با سریالی کاملاً متفاوت به صفحه atv بازخواهد گشت که در آن با سریال Kardeşlerim ( خواهران و برادران) درخشید. بوراک دنیز نقش اصلی مرد سریالی را برعهده خواهد گرفت که در آن یک داستان عاشقانه روایت می شود. با انتشار تریلرهای سریال داستان یک شب   منتظر هیجان  هستیم. طرفداران سریال به پروژه جدید بسیار امیدوار هستند.

پروژه Bir Gece Masalı که در آن کار فشرده ای برای فصل جدید سریال در حال انجام است، شروع بسیار بلندپروازانه ای خواهد داشت و هدف آن کسب رتبه های بالا در طول فصل است. همچنین می توانید شاهد حمایت جدی از این سریال در شبکه های اجتماعی باشید. این پروژه یکی از تولیدات موثر فصل جدید محسوب می شود.

داستان شخصیت ماهیر و کنفزا مخاطب را مجذوب خود خواهد کرد. داستان یک شب عشق غیرممکن کمیسر ماهیر (بوراک دنیز) و دختر یوروک کانفزا ( سو بورجو یازگی) را به روی پرده خواهد برد که از فضای جادویی پاموکاله شروع می شود و با روایتی افسانه ای به عمارت آساف بی در استانبول می رسد. .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا