سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

سلنا گومز پلتفرمی با هدف سلامت روان و با نام Wondermind راه اندازی کرد.

ستاره پاپ سلنا گومز با مادرش مندی تیفی بر روی یک پلتفرم جدید با هدف سلامت روان به همراه دانیلا پیرسون به نام Wondermind کار می کنند و این هفته این وب سایت را راه اندازی کردند.  این سایت به افراد امکان دسترسی به محتوای حمایتی و جامعه مسائل مربوط به سلامت روان را می دهد. این سه زن این پیام را برای فالورهایشان نوشتند:

هر کدام از ما به نوعی مشکلات سلامت روان داشته‌ایم و متوجه شدیم که هیچ مکان مناسب و سرگرم‌کننده ای وجود ندارد که مردم بتوانند برای کاوش، بحث و بررسی احساساتشان گرد هم بیایند. بنابراین ما آن را ساختیم. به وبسایت Wondermind خوش آمدید. «آمادگی ذهنی یک تعهد روزانه است. «هرچه بیشتر تمرین کنید، احساس بهتری خواهید داشت – درست مانند ورزش کردن. ما راه‌های آسانی را برای انجام این کار از طریق محتوای روزانه به شما ارائه می‌کنیم.»

گومز در یک ویدیوی تبلیغاتی درباره این پروژه می‌گوید: «من می‌خواهم جایی باشد که مردم دور هم جمع شوند و بفهمند که تنها نیستند.»

او ادامه داد : «آسیب پذیر بودن و کمک خواستن یکی از وحشتناک ترین چیزها در جهان است. “این (کمک خواستن ) به جرات و شجاعت زیادی نیاز دارد.”

هر سه زن مشکلات سلامت روانیشان را به اشتراک گذاشتند. گومز اعتراف کرد: «من می‌دانم که گیج شدن چیه و واقعاً نمی‌دانم این احساسات و عواطف به چه علته.. من با دوقطبی زندگی می‌کنم—دیگر از آن رنج نمی‌برم و  واقعاً خوشحالم و به پیشرفتی که داشته ام افتخار می کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا