سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
سینمای جهان

سوییس «فرمان الهی» را به آکادمی اسکار معرفی کرد

image_13960515523_die-goettliche-ordnung_04

درام‌کمدی مفرح «فرمان الهی» (The Divine Order) جدیدترین ساخته پترا ولپ به عنوان نماینده سوییس برای رقابت در بخش خارجی زبان اسکار 2018 معرفی شد. این فیلم 96 دقیقه‌ای از اواخر اکتبر آینده در سینماهای امریکای شمالی اکران می‌شود.

ولپ کارگردان 47 ساله سوییسی که نگارش فیلمنامه نسخه جدید فیلم «هایدی» را در کارنامه دارد، در سومین فیلم بلند خود ماجرای زنی خانه‌دار به نام نورا را در سوییس 1971 به تصویر می‌کشد که برای برابری حقوق مرد و زن و اعطای حق رای به زنان این کشور وارد میدان مبارزات مدنی می‌شود.

به گزارش «ددلاین»، با اعلام این خبر از سوی آژانس فیلم «سوییس فیلمز» در جشنواره فیلم لوکارنو امسال، بخت «فرمان الهی» برای دریافت جایزه فیلم منتخب تماشاگران و همچنین جایزه هیات داوران به بهترین بازیگر زن این رویداد سینمایی تقویت شد.

هشتم مارس 2017، جدیدترین ساخته ولپ همزمان با بزرگداشت روز جهانی زنان اکران شد و بیش از 4.5 میلیون دلار در گیشه سینماهای سوییس فروش کرد. از سه روز پیش نیز این فیلم در سینماهای آلمان و اتریش روی پرده رفته است.

سال گذشته، سوییس انیمیشن «زندگی من به عنوان کدو سبز» را برای شرکت در رقابت خارجی زبان اسکار به آکادمی علوم و هنرهای سینمایی امریکا معرفی کرد که این فیلم در نهایت، در بخش بهترین انیمیشن بلند نامزد دریافت جایزه اسکار اعلام شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا