سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر

گل گدوت باردار است! این بازیگر و همسرش یارون ورسانو در انتظار فرزند سومشان هستند.

گل گدوت به زودی مادر سه فرزند خواهد شد!

گدوت 35 ساله ستاره Wonder Woman ،روز دوشنبه خبر بارداریش را در شبکه های اجتماعی اعلام کرد. گدوت از یک عکس خانوادگی از خودش ، همسرش یارون ورسانو و دخترانش نوشت: “دوباره شروع کنیم”: آلما 9 ساله و مایا 3 ساله.

خبر بارداری او یک روز بعد از اهدای جوایز گلدن گلوب در روز یکشنبه اعلام شد.

در ماه دسامبر ، گدوت با افتخار درباره خانواده اش و چگونگی عضویت آنها در یک صحنه خاص Wonder Woman 1984 توضیح داد.

او به کوین مک کارتی از GoodDay DC درمورد همسرش گفت: “خیلی برام باارزشه ، به ویژه در آن صحنه خیلی خاص.” او در سال 2008 ازدواج کرد ،و دخترانشان در ادامه فیلم اصلی 2017 بودند.

گدوت به اشتراک گذاشت: “من دو دختر دارم ، هر دو آنها حضور داشتند. بزرگترین دخترم با آسا ، پسر [کارگردان] پنی [جنکینز] ظاهر شد ، و سپس دختر کوچکم ، که من در حین فیلمبرداری فیلم Wonder Woman (زن شگفت انگیز) او را باردار شدم. “همراه بودن آنها با من در فیلم باعث شد بخشی از آن باشند ، خیلی برام باارزش بود و این یک ارمغان شگفت انگیز است که برای همیشه گرامی خواهیم داشت.”

گدوت قبلاً درباره نیرویی که هنگام به دنیا آوردن دخترش احساس می کرد صحبت کرد. “هنگام زایمان احساس می کنم Wonder Woman است. وقتی زایمان می کنید ، احساس می کنید یک خدا هستید. مانند:” خدای من ، من این را درست کردم! ” بهترین چیز این است که مادر شویم و زندگی بدهیم. “

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا