سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

سریال Yalı Çapkını جدول موفقیت سریال های ترکی را با افتتاحیه ای باشکوه در برزیل تاج گذاری کرد!

درباره موفقیت سریال Yalı Çapkını ( پسر طلایی ) که پخش آن از 5 آگوست در برزیل آغاز شده است صحبت می شود.این سریال در روز اول پخش نتایج بسیار خوبی در رتبه بندی کسب کرد که باعث خوشحالی زیادی شد.

این که کشوری مانند برزیل که ما آن را با سریال‌هایش که سال‌ها زندگی خانوادگی ترکی را تحت تأثیر قرار داده می‌شناسیم، پس از این همه سال به شدت از یک سریال ترکی تحسین کرده است، به عنوان یک اتفاق مهم تلقی می‌شود.

سریال Yalı Çapkını با بازی مرت رمضان دمیر و افرا ساراچ اوغلو فصل دوم خود را در ترکیه به پایان رسانده و آماده سازی فصل سوم ادامه دارد.Yalı Çapkını که در بسیاری از کشورهای جهان به نمایش درآمده است، اکنون در برزیل طرفداران سریال را به خودش جلب کرده است.

کسب رتبه دوم در بین پربیننده ترین برنامه های برزیل در مدت زمان کوتاهی را می توان نمونه ای از موفقیت سریال Yalı Çapkını نشان داد.

سریال Yalı Çapkını که در پلتفرم پخش دیجیتال MAX وابسته به کمپانی برادران وارنر دیسکاوری با مخاطبان روبرو شد، به عنوان یکی دیگر از دلایل موفقیت سریال های ترکی در خارج از ترکیه بار دیگر مورد توجه قرار گرفت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا