سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
سینمای ایران

فیلم کمدی «لونه زنبور» آبان ماه اکران می‌شود

در حالی که روز گذشته خبری مبنی بر احتمال اکران فیلم «لونه زنبور» در نیمه دوم سال 96 در رسانه‌ها منتشر شد، سعید خانی تهیه کننده این فیلم کمدی، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از نمایش فیلم بروز نیک نژاد در آبان ماه امسال خبر داد. پیش از این رییس انجمن پخش کنندگان در مورد نبود فیلم‌های پرفروش در نیمه دوم سال 96 هشدار داده بود و حالا با توجه به فضای کمدی «لونه زنبور» و بازیگران شناخته شده‌ای که دارد، سازندگان این فیلم سینمایی ظاهرا قصد دارند قید حضور در جشنواره فیلم فجر را بزنند.

image_13960530219_12332454

سعید خانی که تهیه کنندگی فیلم توقیفی «ارادتمند، نازنین بهاره، تینا» را در کارنامه دارد، به تازگی تولید فیلم کمدی با نام «لونه زنبور» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد را آغاز کرده است. در این فیلم سینمایی، محسن کیایی، پژمان جمشیدی، بهاره کیان افشار، رعنا آزادی ور و فرید سجادی حسینی به ایفای نقش می‌پردازند.

روز گذشته روابط عمومی این فیلم سینمایی با اعلام این‌ خبر که به تازگی سی درصد از فیلمبرداری «لونه زنبور» به پایان رسیده، از قول تهیه کننده این فیلم سینمایی از احتمال اکران این فیلم کمدی در نیمه دوم امسال خبر داد.

با گذشت 24 ساعت از انتشار این خبر، سعید خانی تهیه کننده «لونه زنبور» با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، از اکران قطعی این فیلم سینمایی در آبان ماه امسال خبر داد.

برزو نیک نژاد که این روزها سریال «پنچری» به کارگردانی او از شبکه سه به روی آنتن می‌رود، با کمدی «زاپاس» به سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر رفت. این فیلم سال گذشته در سینماهای کشور به نمایش درآمد و برخلاف بسیاری از پیش بینی‌ها به فروش بسیار قابل قبولی دست یافت و توانست بیش از 5 میلیارد تومان درآمد کسب کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا