سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ایرانی

آزاده نامداری: خواهران و برادران مومن عفوم کنند!

پس از انتشار عکس‌های آزاده نامداری در خارج از کشور که حواشی بسیاری را برای او به وجود آورد و باعث شد که در فضای مجازی بسیاری از مخاطبان و حتی افراد سرشناس، کنایه‌هایی به این مجری تلویزیون بزنند. آزاده نامداری امروز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود ضمن پوزش از افراد مومن، از افرادی که بدون دانستن حقایق در مورد او قضاوت کردند، انتقاد کرد.

image_13960601364_960601609

با گذشت چند هفته از انتشار عکس‌های آزاده نامداری که باعث شد او با انتشار ویدیویی توضیحاتی را در این مورد ارائه کند، این مجری تلویزیون امروز با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود طلب عفو کرد و به انتقاد از برخی افرادی پرداخت که در طول این مدت بارها او را قضاوت کردند.

آزاده نامداری در ابتدای یادداشت اینستاگرامی خود نوشته است: «روزهای تلخی بر من، همسر و خانواده ام گذشت، چرا که محکوم شدیم به آنچه که در خیالمان هم نمی‌گنجید. ما صدها کاستی و نقص داریم و خود آگاهتر از همه بدان هستیم، اما بدانیم آن همه قضاوت درست و نادرست در مورد رفتار، گذشته و خانواده ما، بیش از آن که نقد ما باشد، نقد جامعه ماست.»

او همچنین در ادامه به انتقاد از افرادی پرداخت که از رنج سایر افراد لذت می‌برند: «نه از مغرض‌ها که هرچه کنی، حرف خودشان را می‌زنند و تصمیم خودشان را حق مطلق می‌دانند. نه از لشکر بافنده‌ها که بی‌ترس از خدا هر جایی دغل و دروغ می‌سازند و هر جمله و کلمه‌ای را به لب می‌آورند. نه از قضاوت گران سرخود که دانسته و ندانسته هر تهمتی می‌زنند و هر بهتانی می‌بندند و نه از بد دل‌هایی که از تماشای رنج دیگران لذت می‌برند و از غصه بقیه شاد می‌شوند،توقعی ندارم.»

نامداری در پایان برای دومین بار از بسیاری از افراد مومن عذر خواهی می‌کند: «من آزاده نامداری، از خواهران و برادران مومنم می‌خواهم که مرا عفو کنند و بدانند حقایقی هست که نمی‌دانند. شاید روزی برسد که دیگر نیازی به توضیح نباشد و همه چیز آشکار شود.من همواره مهرشمارا درهمه شرایط زندگیم فراموش نمیکنم وامیدوارم این بارهم درکم کنید.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا