سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جنیفر لوپز در فینال مسابقه THE VOICE اجرا خواهد کرد.

طبق گزارشها در سه شنبه شب  فینال فصل بیست و یکم مسابقه THE VOICE  جنیفر لوپز با آهنگ جدیدش روی صحنه Voice خواهد رفت. این ستاره مشهور جهانی با آخرین تک آهنگش به نام “در راه من” بینندگان را به وجد خواهد آورد.

طرفداران مطمئناً با کمک  این آهنگ جدید، که موسیقی متن فیلم رمانتیک کمدی ، “با من ازدواج کن” ، است عشق را احساس خواهند کرد.

در این فیلم که قرار است در روز ولنتاین سال 2022 اکران شود، لوپز در نقش ستاره پاپ کت والدز در مقابل اوون ویلسون که نقش معلم ریاضی را بازی می کند نقش آفرینی کند. پس از اینکه  کت والدز متوجه شد همسر آینده‌اش باستیان (مالوما) به او  خیانت کرده است، با معلم ریاضی ازدواج می کند.

لوپز روز سه‌شنبه در جمع ستارگان دیگری حضور خواهد داشت . آلیشیا کیز، کیک پالمر، توری کلی، واکر هیز، کلدپلی، اد شیران، کری آندروود و مربی جان لجند هم قرار است بینندگان را با اجرای خودشان در فینال سرگرم کنند. به علاوه، 13 شرکت کننده برتر این فصل  Voice هم یک بار دیگر صحنه را زیبا می کنند و با هم آواز می خوانند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا