سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکی

الینا تیلکی(aleyna tilki):ریسک کردم ، رکورد شکستم.

 به گزارش نسیم ورد:الینا تیلکی(aleyna tilki) در ادیرنه کنسرت داشت.وی به خاطر اینکه صحنه خیلی بزرگ بود تماشاگران از دور نمیتونستند وی رو ببینند طرفدارانش را به نزدیک صحنه دعوت کرد و یک شلوغی به پا شد.

aleyna-tilki-115810IC


الینا تیلکی(aleyna tilki)در ادیرنه در فستیوال چلتیک که امسال 12 بار برگزار شده کنسرت داشت.الینا تیلکی(aleyna tilki) تعداد نگهبانانی رو که برای صحنه تعیین شده بود تا از وی مراقبت کنند را کم دانسته و در صورت افزایش نیافتن تعداد نگهبانان گفته که به صحنه نمیره و کنسرت رو لغو میکنه.
بعد از این حرفش الینا تیلکی(aleyna tilki)با راهی که نگهبانان و پلیس ها براش درست کرده بودند به صحنه برای اجرا امد.

aleyna-tilki-115810XB


خواننده زیبا اینبار هم گفت که از طرفدار هاش دور مونده و اونارو به نزدیک صحنه دعوت کرد. بر اساس قانونی که بود باید طرفداراش از دور وی رو تماشا میکردند ولی الینا تیلکی(aleyna tilki)به دلیل اینکه ازشون دوره و تماشاگرا نمیتونند ببیننش انها را به نزدیک صحنه دعوت کرد و شلوغی و ازدهام اتفاق افتاد.
نگهبانان صحنه طرفدار های الینا تیلکی(aleyna tilki) رو که میخواستند وی رو ببیند رو باز زور نگه داشتند .طرفدار های الینا تیلکی(aleyna tilki) برای اینکه از نزدیک از الینا تیلکی(aleyna tilki) فیلم بگیرند رسما باهم دعوا کرده و مسابقه دادند.

aleyna-tilki-115811EV


الینا تیلکی(aleyna tilki)به صحنه با لباس کوتاه و خرس صورتی اش امد و با اهنگ های cevabsiz cinlamaوsen olsan bari همه ی طرفداراش رو سرگرم کرد.الینا تیلکی(aleyna tilki) در ادامه ی کنسرت اش هم turku خواند.
الینا تیلکی(aleyna tilki) ابتدا به همه اعلام کرد که اهنگ اگه اون تو باشی (o sen olsan bari)در کل دنیا در بین بهترین اهنگ ها پنجم هست و بعد گفت:به نظر من دیگه کسی نیست که اسمشو نشنوه. وقتی من این اهنگ رو مینوشتم گفتم نمیگیره و چیکار میکنیم .این کشور به چیزهای متفاوت گوش نمیده که.یک احتمال وجود دارد واونم جوان ها هستند که دنبال یه اهنگ جدید هستند.بعد به حرف هیچکس گوش ندادم و این اهنگ رو خوندم ریسک کردم و رکورد شکستم.

aleyna-tilki-115811HU


الینا تیلکی(aleyna tilki)تقریبا یک ساعت در صحنه موند و به طرفداراش یک شب به یاد ماندنی درست کرد.در اخر کنسرت به الینا تیلکی(aleyna tilki)شهردار یک صفحه و برنج داد که روی قابش اسمش نوشته شده بود. عکس های از این کنسرت الینا تیلکی

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا