سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار سینماپیشخوان اروپاسینمای جهان

تیزر جدید جان ویک 4 در طول کامیک کان 2022 سن دیگو منتشر شد

پس از نمایش اولین تریلر فیلم John Wick: Chapter 4 در ماه آوریل، طرفداران فرنچایز با بازی کیانو ریوز در جریان پنل Comic-Con سن دیگو که توسط Collider میزبانی شد، با نگاهی دیگر به این فیلم اکشن روبرو شدند.

در روز دوم کنوانسیون 2022، کارگردان چاد استاهلسکی و ریوز که در پایان جلسه به طرز غافلگیرکننده ای ظاهر شدند، یک تیزر جدید و اکشن را برای این فیلم منتشر کردند. و به نظر عالی می رسد!

در همین حال، وقتی صحبت از John Wick: Chapter 4 به میان می‌آید، ریوز در اوایل سال با ET صحبت کرد و از اتفاقاتی که برای هیتمن در انتظاره صحبت کرد.

ریوز با اشاره به اینکه استاهلسکی «سکانس‌های فوق‌العاده ای را خلق کرده » گفت: «شخصیت‌های جدیدی وجود دارد، جهان‌سازی بیشتری وجود دارد، جان ویک کمی عصبانیه، او در تلاش برای زنده ماندن است.»

برای ریوز، ایفای نقش شخصیتی مانند ویک – مردی مصمم اما مشکل‌دار با آرزوی یک زندگی عادی که توسط دسیسه‌های مبهم خراب می‌شود- مدت‌هاست  جذاب بوده است.

John Wick: Chapter 4 در تاریخ 24 مارس 2023 در سینماها اکران می شود.

برای تماشای تیزر John Wick: Chapter 4 اینجا را کلیک کنید 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا