سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سریال ترکی سیب ممنوعه برای فصل ششم آماده می شود!

معلوم شد که جذاب ترین سریال تلویزیون ترکیه، یاساک الما،  ( سیب ممنوعه ) در حال آماده شدن برای فصل جدید هست.  سریال Yasak Elma  فاکس  تی وی که با پخش قسمتی که دیشب پخش شد، رتبه هایش را بالا برد به نظر می رسد برای فصل های بیشتری در حال آماده شدنه.

صد و بیست و هفتمین قسمت از سریال Yasak Elma که در حال آماده شدن برای رکوردشکنی با قسمت دویستم هست، عصر دیروز پخش شد. این سریال با قسمت جدیدش امتیازهای بالاتر از حد متوسط ​​را دریافت کرد و به رتبه دوم صعود کرد.

یاساک الما که رتبه هایش برای مدتی کاهش یافته بود ، دوباره تاج و تختش را به دست آورد.

در همین حال، یک تغییر بزرگ در یاساک الما در حال رخ دادنه. در پایان فصل چهارم مشخص شد که ایسه دیزدار که به شخصیت فیضا که در داستان حضور داشت جان بخشید، دیگر در این سریال نخواهد بود .علاوه بر او نیهان آیپولات که در فصل پنجم در این سریال حضور داشت از این تیم خداحافظی خواهد کرد. قراره بازیگر نقش شخصیت آرزو در نتیجه یک اتفاق غیرمنتظره که در خاطره ها باقی می ماند، سریال را ترک کند.

این خبر که سیب ممنوعه یا یاساک الما  برای فصل ششم آماده می شود نشان دهنده اینه که تغییرات بزرگ بیشتری در این سریال رخ خواهد داد. در واقع این سریال موفقیتش را مدیون تغییراتیه که دائماً در داستان ایجاد می کند. سریالی که مدام خودش را تجدید می کند  و همچنان مخاطب را به دنبال خودش می کشاند.

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا