سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکی

لباس سرنای ساری‌کایا را، یک شیخ اهل دوبی خریداری کرد

لباس سفید “سرنای ساری‌کایا” را که او پیش‌تر به یک گالری کودک بخشیده بود، یک شیخ اهل دوبی که درخواست ذکر نشدن نامش را داشته خریداری کرده است. شیخ، لباس را به مبلغی بسیار بیشتر از قیمت اصلی آن گرفته.

,3RrVvrrHFUOs3V6z1mqx4g

سرنای ساری‌کایا، برای جلب توجه‌ها به سوی جشنواره‌ای با مضمون تعرض به کودکان که افراد مشهوری چون “ییلماز اردوغان” و “کنان دوعلو” نیز به آن کمک می‌کنند، به بخش گالری‌کودکانِ این جشنواره لباس سفید کوتاه خود را بخشید.

,sOkfPE2HakGaHFgUsVl0nA

لباس ساری‌کایا که به سود جشنواره “نه به تعرض علیه کودکان” با بنیان گزاری “آقا/خانم معلم، سعادت” به قیمت ۵هزار لیر به فروش رفت، دیروز به دست مالک جدید خود رسید.

,hbJBp615pEKsUAuJ6Sc1Aw

نماینده‌ای که به نام یک شیخ اهل دوبی که طرفدار پر و پا قرص ساری‌کایا می‌باشد به جشنواره رفته بود، لباس را به مبلغ بسیار بیشتر از قیمت اصلی آن خریداری نمود.

,cAee52PxJkmFSL4kC67WkA

از سوی دیگر ساری‌کایایِ ۲۶ساله، به هفتاد و یکمین فستیوال بین المللی فیلم “cannes” که از فردا شروع شده و تا ۳۰اردیبهشت ادامه می‌یابد، در فرش قرمز به عنوان مهمان افتخاری برندی که چهره‌اش است شرکت خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا