سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

آنتونی هاپکینز چهل و هفتمین سالگرد هوشیاریش را جشن گرفت: “من زندگی ای پیدا کردم که در آن هیچ کس مرا مورد آزار و اذیت قرار ندهد.”

آنتونی هاپکینز روز پنج شنبه یک نقطه عطف بزرگ را به عنوان چهل و هفتمین سالگرد هوشیاریش را جشن گرفت. این بازیگر برنده اسکار در یک پیام ویدئویی الهام‌بخش درباره نبردش با اعتیاد به الکل صحبت کرد و از مردم خواست در صورت مشکل کمک بخواهند. هاپکینز، که روز شنبه 85 ساله می شود، گفت که هوشیاری جان او را نجات داد.

این بازیگر سرشناس شروع کرد: «امروز 47 سالگی هوشیاریم  را جشن می‌گیرم. “این پیامیه که قرار نیست سنگین باشد، اما امیدوارم مفید باشد.. با خودت مهربان باش.مهربان باش.از دایره مسمومیت با مردم دوری کن،اگر آنها توهین کردند.زندگیت را بکن.به زندگیت افتخار کن.

هاپکینز ادامه داد: “چهل و هفت سال پیش در موقعیتی ناامید کننده بودم، در ناامیدی و احتمالاً مدت زیادی زمان برای زندگی کردن نداشتم. فقط یک روز باید باور می کردم که واقعاً مشکلی در من وجود دارد.  احساسی به نام اعتیاد به الکل ..

ستاره The Silence of the Lambs قبلا اذعان کرده بود که در اوایل کارش کار با او “بسیار دشوار” بود زیرا “معمولاً خمار بود.” او فالوور های جوان خود را تشویق کرد که «به خودشون افتخار کنند».

“به خود اجازه ندهید که سرکوب شوید. افسردگی بخشی از زنده بودن است، گاهی اوقات اضطراب. زندگی سخته. اما اگر برای هر اعتیاد یا مشکلی به کمک نیاز دارید، با کسی صحبت کنید. هاپکینز ادامه داد: مشاور یا رفتن به یک برنامه 12 مرحله ای “این هیچ هزینه ای ندارد، اما به شما زندگی جدیدی می دهد.”

ستاره افزود: “پس هرجا که هستید کمک بگیرید. خجالت نکش.” “هر کاری که انجام می دهید به خود افتخار کنید. اجازه ندهید کسی شما را پایین بیاورد. اگر می خواهید عصبانی شوید، از دست آنها عصبانی باشید….”

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا