سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکی

حرکت غیر منتظره عابدین؛ آنچه در قسمت 32 سریال«چشم چران عمارت» اتفاقی خواهد افتاد + ویدیو

سریال پرطرفدار شاه ماهی (چشم چران عمارت) شبکه استار تی وی، با بازی افرا ساراچ اوغلو و مرت رمضان دمیر با سی و دومین قسمت از جمعه 12 اردیبهشت روی پرده نمایش ظاهر می‌شود.

غش کردن سیران بعد از دادگاه همه را نگران می کند، مخصوصا فریت را، سیران و فرید  هر دو از این اتفاق بسیار ناراحت هستند. فریت بدون دیدن سیران آرام نمی گیرد و راهی برای خروج از عمارت و دیدن سیران پیدا می کند.
زرین و پلین به عمارت دعوت می شوند تا در مورد وضعیت فریت و پلین صحبت کنند.
تدارکات عروسی سونا و صفت در حال انجام است. طارق مشتاقانه منتظر روزی است که با سیران ازدواج کند و فریت نمی تواند آنچه را که اتفاق افتاده تحمل کند و خشم خود را بر کل خانواده خالی می‌کند.
حرکت غیرمنتظره عابدین فریت را نگران کرده و او می‌خواهد ببه کمک سونا برای عابدین قدمی بردارد.

تولید سریال «شاه ماهی» که توسط «OGM Pictures» انجام می‌شود، داستان آن متعلق به «گلسرن بودایچی اوغلو»، با نویسندگی «مهمت باریش گونگر» و «کارگردانی بورچو آلپتکین» و هنرنمایی ستارگان محبوب؛ افرا ساراچ اوغلو، مرت رمضان دمیر و چتین تکیندور می‌باشد که هر هفته جمعه، از شبکه استار تی وی پخش می‌شود. فراگمان قسمت دوم سریال چشم چران عمارت را از اینجا تماشا کنید.

فراگمان قسمت اول سریال چشم چران عمارت را از اینجا تماشا کنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا