سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهانمجله سینمایی

«پلنگ سیاه» و «چیزهای عجیب‌تر» جوایز ام تی وی را درو کردند

شب گذشته فیلم ابرقهرمانی «پلنگ سیاه» و سریال نوستالژیک «چیزهای عجیب تر» که داستانش در دهه 1980 می‌گذرد، بیش‌ترین جوایز سینمایی و تلویزیونی ام تی وی را به خانه بردند. تیفانی هدیش کمدین و بازیگر 38 ساله امریکایی اجرای این مراسم را بر عهده داشت و خودش هم با دریافت جایزه بهترین اجرای کمدی برای فیلم «سفر دختران» تقدیر شد. چادویک بوزمن همزمان جایزه دو رشته شامل بهترین قهرمان و بهترین اجرای سینمایی را دریافت کرد، در حالی‌که مایکل بی. جردن ستاره «پلنگ سیاه» جایزه بهترین شخصیت شرور را به خود اختصاص داد.

775176642_RF_1459_F84E3267C77979D2FCB79F15EE5EAB42

به نوشته هالیوود ریپورتر، سریال «چیزهای عجیب‌تر» با بُرد سه جایزه از جمله بهترین سریال تلویزیونی مراسم دیشب را ترک کرد. میلی بابی براون بازیگر نقش «ال / ایلون» موفق به دریافت جایزه بهترین اجرای تلویزیونی شد و نوآ اشنپ بازیگر نقش «ویل بایرز» جایزه ترسناک‌ترین اجرا را از آن خود کرد.

مایکل بی. جردن که اولین بار با بازی در درام ورزشی «کرید» – دنباله جداگانه مجموعه فیلم‌های «راکی» – به شهرت رسید، جایزه ام تی وی بهترین ضد قهرمان / شخصیت شرور را برای ایفای نقش در «پلنگ سیاه» به دست آورد. جردن که برای دریافت جایزه‌اش روی صحنه آمده بود با رزان بار شوخی کرد و به طعنه گفت: «غافلگیر شدم که جایزه بهترین شخصیت شرور را بردم. شک نداشتم این جایزه به رزان می‌رسد.»

هنرپیشه سریال «رزان» مدتی پیش در توییتی نژادپرستانه یکی از دستیاران سیاهپوست رئیس جمهوری سابق آمریکا را با میمون مقایسه کرده بود. او از هواداران دونالد ترامپ است و اتفاقا در سریالش هم نقش یکی از طرفداران رئیس جمهوری آمریکا را بازی می‌کند. سریال «رزان» به مدت ده سال تا ۱۹۹۷ از شبکه ای بی سی پخش می‌شد. به تازگی تهیه‌کنندگان این شبکه تلویزیونی با جمع کردن هنرپیشه‌های سابق، به نوعی ادامه سریال را ساختند. فصل اول از دوره جدید این سریال از تلویزیون پخش شد اما به دلیل بدنامی اخیر این کمدین در فضای رسانه، ای بی سی تولید فصل دوم را لغو کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا