سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

اولین تصویر از Kristen Wiig به عنوان شرور Wonder Woman 1984

زمان تماشای Kristen Wiig در فیلم پرطرفدار Wonder Woman 2 فرا رسیده است. بازیگر سابق SNL نقشCheetah شرور و تبهکار را در این دنباله بازی می کند که به طور رسمی Wonder Woman 1984 نامیده شده است. اما در این دنباله ما به تماشای شخصیت فیلم، قبل از تبدیل شدن او به پست ترین تبهکاران خواهیم نشست. در واقع تصاویر این فیلم توسط کارگردان Patty Jenkins با عنوان «باربارا Minerva وارد می شود» منتشر شد که این اسم نام واقعی Cheetah در ورژن کمیک آن است. در آن داستان ها، Minerva وارث ثروت بزرگی می شود که اشتیاق فراوانی به باستان شناسی دارد. سفر باستان شناسی او، او را به قبیله ای در افریقا می رساند، جایی که او قدرت های فناناپذیر Cheetah را دریافت می کند.

wonder-woman-2-gal-gadot

مشخص نیست که چقدر این شخصیت بتواند در قالب فیلم موفق باشد، ولی ژانر فیلم های ابرقهرمانی در استفاده از منابع اولیه داستانی خود، آزادی عمل داشته و همین موضوع باعث موفقیت آن ها در فیلم های قبلی شده است (برای مثال The Dark Knight و تقریبا همه فیلم های استودیوی Marvel). در اینجا به نظر می رسد که کاملا با شخصیت متعادلی روبه رو هستیم و او به گونه ای رفتار و نگاه می کند که به طور منطقی از یک cheetah انتظار داریم و شایعاتی وجود دارد که این شخصیت در آغاز فیلم و پیش از افسار پاره کردن و تبهکار شدن، یکی از تحسین کنندگان Wonder Woman (با بازی Gal Gadot) بوده است.

Wonder Woman 1984 در سال ۱۹۸۴ اتفاق می افتد و ماجراجویی های پیش روی Diana Prince را دنبال می کند. این فیلم در واقع از لحاظ تکنیکی پیش درآمد دنیای سینمایی DC است چرا که پیش از اتفاقات Batman v Superman و Justice League رخ می دهد، اما Jenkins در انتخاب Diana برای Wonder Woman دست به کار بزرگی زده است و برای دیدن او در این دنباله لحظه شماری می کنیم.

wonder-woman-2-chris-pine-650x433

اینها آخرین تصاویر رسمی منتشر شده از فیلم است که با عنوان  Wonder Woman 2 در حال ساخت است منتشر شده اند و ابتدا مشخص شد که Chris Pine در این دنباله نقش خودش را به عنوان Steve Trevor بازآفرینی خواهد کرد.

تصاویر Cheetah را در فیلم Wonder Woman 2 در زیر ببینید. این فیلم ستاره سینما Pedro Pascal را نیز به خدمت گرفته و قرار است ۱ نوامبر ۲۰۱۹ بر روی پرده سینماها اکران بشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا