سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماپیشخوان اروپاسینمای جهان

فیلم سینمایی «Scream 5» در باکس آفیس داخلی 50 میلیون دلار فروش کرد.

ژانویه، مانند بسیاری از سال‌ها، ماه بسیار خشکی برای اکران‌های جدید بوده ، و معمولاً استودیوها فیلم‌های وحشتناکی را می‌فرستند که به آن‌ها اعتماد ندارند. با این حال، Scream توانسته این روند را بشکند و از این ماه خالی به نفع خودش استفاده کند.

حتی با وجود اینکه Spider-Man: No Way Home در آخر هفته، جایگاه اول را در باکس آفیس پس گرفت، این پنجمین قسمت از فیلم جیغ  توانست 12.4 میلیون دلار دیگر بفروشد. به همین دلیل، این فیلم تا کنون  51.4 میلیون دلار فروش کرده است . علاوه بر این، فیلم 10 میلیون دلار هم در خارج از کشور به دست آورد تا مجموع فروش بین‌المللی خودش را به 33.6 میلیون دلار برساند و Scream حالا مجموعاً 84.9 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی در دو هفته اکرانش فروش داشته است.

Scream  5 به احتمال زیاد اولین فیلم در این مجموعه خواهد بود که از زمان فیلم Scream 3 تا سال 2000 به فروش 100 میلیون دلاری در سراسر جهان دست پیدا می کند.

فروش این فیلم از مجموع سه فیلم اول در سراسر جهان هم بالاتر رفته آنها به ترتیب 173 میلیون دلار، 172 میلیون دلار و 161 میلیون دلار فروخته بودند اما هنوز هم احتمال کمی وجود دارد که بتواند از 100 میلیون دلار در داخل کشور عبور کند. با این حال، مهم نیست که این فیلم از نظر مالی به کجا ختم می شود، این یک موفقیت بزرگ برای گروه رسانه ای پارامونت پیکچرز/Spyglass است و یک برد بزرگ برای ژانر وحشت  است.  بودجه گزارش شده  ساخت این فیلم تنها 24 میلیون دلار بوده است.

فیلم سینمایی جیغ 5 به کارگردانی مت بتینلی-اولپین و تایلر ژیلت  به عنوان پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های جیغ، که دنباله‌ای مستقیم از فیلم جیغ ۴ سال ۲۰۱۱ است و اولین سری است که به کارگردانی وس کریون که در سال ۲۰۱۵ درگذشت، کارگردانی نمی‌شود. این فیلم داستان زن جوانی را دنبال می‌کند که به زادگاه قدیمیش بازمی‌گردد و  با قتل‌های وحشتناک مرتبط با یک قاتل سریالی مخفی معروف روبرو  می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا