سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

دوکان پولات که با سریال Sefirin Kızı ( دختر سفیر ) درخشید با پروژه ای می آید که همه را شگفت زده خواهد کرد!

دوکان پولات متولد 1990 در استانبول یکی از استعدادهای برجسته دوره اخیر است. در واقع این بازیگر که کارش را از سال 1990 آغاز کرد، با شخصیت عباس در سریال Valley of the Wolves Ambush توجه بسیاری را به خودش جلب کرد.

با این حال، سریالی که باعث محبوبیت دوکان پولات شد سریال Söz (سوگند) بود. این بازیگر در نقش منصور معروف به «آشیک»  در این پروژه  که 3 فصل به طول انجامید بازی موفقی داشت.

سپس این بازیگر که بار دیگر با شخصیت یحیی در سریال دختر سفیر استعدادش را نشان داد، به لطف مخاطبان گسترده این سریال در خارج از کشور بسیار مورد توجه قرار گرفت.

دوکان پولات در فیلم Love Tactics که از نتفلیکس پخش شد با شخصیت امیر هم بازی قابل توجهی داشت و بسیار مورد توجه قرار گرفت.

نام فیلم  جدیدی که قرار هست پولات در آن نقش آفرینی کند  49 است.  داستان فیلم درباره محاصره سرکنسولگری ترکیه در موصل در سال 2014 توسط سازمان تروریستی داعش و وقایع رخ داده در آن دوره است.

اسماعیل حاجی اوغلو نقش اصلی فیلم 49 را بر عهده می گیرد که بر اساس داستانی واقعی ساخته می شود و سعادت آشیل آکسوی و کرم آلیشیک از جمله اسامی هستند که با آنها توافق شده است.

دوکان پولات بعد از سریال دختر سفیر در هیچ سریال تلویزیونی بازی نکرد، اما فیلم را ترجیح  داد. این بازیگر پس از فیلم های Beni Çok Sev (مرا خیلی دوست داشته باش) و Aşk Taktikleri (تاکتیک های عشق) حالا تجربه جدیدی با فیلم 49 خواهد داشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا