سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

مهمت گونسور و آراس بولوت اینملی دو شاهزاده حریم سلطان، در یک پروژه جدید با هم حضور خواهند داشت.

هنگامی که 11 سال پیش برای اولین بار سریال ” حریم سلطان “پخش شد ، توجهات زیادی را به خودش جلب کرد.حریم سلطان  یک درام دوره ای بسیار موفق، میزبان بازیگران مشهور زیادی بود. دو نفر از آنها ،مهمت گونسور و آراس بولوت اینملی حالا در یک سریال جدید کنار هم هستند.  اما این بار یک جمهوری را تأسیس خواهند کرد.

سریال ” حریم سلطان ” که ابتدا از شو  تی وی و سپس از شبکه استار تی وی پخش شد، نه تنها ترکیه بلکه کل جهان را تحت تاثیر قرار داد. در این سریال زندگی  سلطان سلیمان و داستان فرزندانش روایت می شد.

در این سریال که هالیت ارگنچ تقش سلطان سلیمان را بازی می‌کرد، مهمت گونسور نقش پسر بزرگ او، مصطفی، از همسر اولش ماهی‌دوران و آراس بولوت اینملی در نقش بایزید، پسر دوم او از خرم سلطان را بازی می‌کرد. هر دو بازیگر در این سریال بازی فوق العاده ای ارائه کردند.

این دو بازیگر حالا در یک درام جدید با هم متحد می شوند. با این حال، این بار در سریالی که نه دوره عثمانی، بلکه اولین سال های جمهوری را روایت می کند. آنها در سریال آتاتورک که Lanistar Media برای دیزنی پلاس فیلمبرداری خواهد کرد، با هم خواهند آمد.

آراس بولوت اینملی نقش مصطفی کمال آتاتورک را در این سریال که از مدت ها قبل آغاز شده بود، بازی می کند اما هنوز هیچ بیانیه ای در مورد نقشی که مهمت گونسور بازی خواهد کرد، اعلام نشده است.

فیلمبرداری سریال از تابستان آغاز می شود و در سال 2023، به مناسبت صدمین سالگرد تأسیس جمهوری در دیزنی پلاس پخش خواهد شد.  Mehmet Ada Öztekin کارگردانی این سریال را بر عهده خواهد داشت که در دو فصل از شش قسمت فیلمبرداری می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا