سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

ایلکر کاللی سر صحنه سریال اسپانیایی حاضر شد! این چراغ سبز یک دوره جدید است!

ایلکر کاللی که در سریال اسپانیایی La Passion Turca نقش اول را برعهده داشت، با برداشتن یک قدم مهم در بین بازیگران ترکی در کنار پارتنرش مگی سیوانتوس که اخیرا به ترکیه آمده بود، دیده شد.

مشخص شد که تصویربرداری سریال اسپانیایی La Pasion Turca هم آغاز شده است. اولین ژست ایلکر کاللی و مگی سیوانتوس از صحنه سریال در حساب توییتر شبکه تلویزیونی اسپانیایی Antena 3 به اشتراک گذاشته شد. طرفداران سریال هم بی صبرانه منتظر داستان ۶ قسمتی آن هستند.

در حالی که فیلمبرداری این پروژه که با نام « Turkish Passion» در کیلیوس آغاز شده است، گفته می شود که این تیم مدتی در استانبول کار خواهند کرد و صحنه هایی نیز در بالات فیلمبرداری می شود. یکی دیگر از لوکیشن های فیلمبرداری این سریال اسپانیایی بورسا خواهد بود.

گفته می شود تیم سریال های تلویزیونی از اسپانیا مشغول تصویربرداری فشرده هستند و برای مدتی در این پروژه 6 قسمتی در ترکیه خواهند ماند. این تیم که پس از استانبول به بورسا می رود، پس از فیلمبرداری صحنه هایی ، به مادرید بازخواهد گشت. برخی از قسمت‌های سریال La Pasion Turca هم قرار است با تصویربرداری در اسپانیا تکمیل شود.

ایلکر کاللی که در ماه سپتامبر به اسپانیا رفته بود و یک سری تمرینات را پشت سر گذاشت، گفت که به خصوص در تسلط بر زبان اسپانیایی سختی زیادی داشته است.

سریال تا اواسط دسامبر در ترکیه تصویربرداری می شود، سپس به مدت سه هفته در مادرید فیلمبرداری می شود تا سریال شش قسمتی را تکمیل کنند.

ایلکر کاللی با سریال La Pasion Turca گام بسیار مهمی برای بازیگران ترک برداشته است تا در پروژه هایی که در خارج از کشور پخش می شود نقش اول را بر عهده بگیرند. به نظر می رسد این گام، به ویژه برای بازیگران تحصیلکرده و چند زبانه تلویزیون ترکیه، اهمیت زیادی داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا