سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

دنیل کریگ به بازدید از سازمان جسوسی آمریکا رفت

دنیل کریگ در حالی‌که قرار است به زودی برای پنجمین بار و ظاهرا آخرین بار نقش مامور 007 را در فیلم‌های دنباله‌دار جیمز باند بازی کند، به تازگی از مقر سازمان اطلاعات مرکزی امریکا (سیا) در ایالت ویرجینیا دیدار کرده است. به نوشته گاردین، این دیدار با هدف بخشی از تلاش سیا برای نزدیک شدن به مردم و افزایش آگاهی عمومی درباره ساز و کار این سازمان در دنیای واقعی صورت گرفته است.

cine_20180706_522

دیدار بازیگر 50 ساله انگلیسی در تاریخ 26 ژوئن به عنوان بخش الحاقی سمینار اخیر این سازمان اطلاعاتی با عنوان «سینما علیه واقعیت» انجام شد. در بخشی از بیانیه‌ای که وبسایت سازمان سیا اقدام به انتشار آن کرده، آمده است: «آقای کریگ با مدیران و کارکنان ما ملاقات کردند و در جریان نحوه انجام عملیات جاسوسی در عالم واقعیت قرار گرفتند که با تصویری که دنیای سرگرمی ارایه می‌کند بسیار متفاوت است.»

این بیانیه همچنین اضافه کرده: «آقای کریگ از نحوه انجام کار گروهی کارکنان سازمان و همچنین میزان تعهد و وفاداری ماموران سیا ابراز شگفتی کردند.» سازمان اطلاعات مرکزی امریکا انگیزه‌اش از برگزاری چنین دیداری را «مبارزه با بازنمایی‌های غلط و کمک به ارایه تصویری متعادل و منطبق بر واقعیت» توصیف کرده است.

فیلمبرداری بیست و پنجمین فیلم مجموعه جاسوسی پلیسی «جیمز باند» از دسامبر آینده آغاز می‌شود. همان‌طور که پیش‌تر هم اعلام شد این دنباله جدید را دنی بویل فیلمساز سرشناس بریتانیایی کارگردانی خواهد کرد. بویل با همکاری جان هاج فیلمنامه‌نویس «رگ‌یابی» مشغول نگارش فیلمنامه جیمز باند است. هنوز هیچ‌گونه جزییاتی در ارتباط با خط داستانی و همین‌طور عنوان رسمی دنباله جدید منتشر نشده است.

با وجود این، شایعاتی هست مبنی بر این‌که عنوان فیلم جدید جیمز باند «Shatterhand» خواهد بود. این دنباله جدید از 25 اکتبر 2019 در سینماهای بریتانیا و از هشتم نوامبر همان سال در امریکا اکران خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا