سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

امی آدامز: Enchanted 2 ساخته می‌شود

بیش از ده سال از اکران فیلم اورجینال Enchanted می‌گذرد و طبق گفته امی آدامز (Amy Adams) هنوز احتمال ساخت سری دوم آن وجود دارد. اگرچه این دنباله بایگانی شده اما این بازیگر نامزد اسکار همچنان امیدوار است. در ادامه خبر با نسیم ورد همراه باشید.

Amy-Adams-in-Enchanted-2

همانند اقتباس لایو‌اکشن فیلم‌های انیمیشنی دیزنی مانند سفیدبرفی و هفت کوتوله و سیندرلا، Enchanted (افسون‌زده) دیزنی داستان شاهزاده‌ای به نام جیزل است که خود را در لایو‌اکشن مدرن و امروزی نیویورک سیتی می‌یابد. با اینکه او سعی دارد راهی برای برگشت به خانه، دنیای انیمیشنی آندولیزیا پیدا کند، با وکیل طلاق، رابرت آشنا می‌شود و در منزل او می‌ماند، در حالی که پادشاه ادوارد و ملکه ناریسا خبیث سعی بر پیدا کردن او دارند. این فیلم در سه بخش نامزد اسکار شده که در بخش آهنگ اورجینال به موفقیت مالی و انتقادی خوبی دست یافت و صحبت درباره دنباله آن از دهه گذشته در جریان بوده است. حالا، آدامز امیدوار است که Enchanted 2 ساخته شود.

به تازگی با حضور آدامز در برنامه The Talk، از او درباره ساخت دنباله Enchanted پرسیده شد. این دنباله مدتی در سال ۲۰۰۷ به دنبال موفقیت سری اصلی در دست ساخت بود اما هیچوقت تولید خود را رسما آغاز نکرد. آدام شنکمن (Adam Shankman) بعنوان کارگردان انتخاب شد و جایگزین کوین لیما (Kevin Lima)، کارگردان فیلم اول، گردید و چند فیلم‌نامه نویس پیش‌نویس کاملی از فیلم‌نامه را در دست داشتند که از این میان می‌توان به جسی نلسون (Jessie Nelson)، جی. دیوید استرن (J. David Stern)، دیوید ان.‌ویس (David N. Weiss) و آن فلچر (Anne Fletcher) اشاره کرد. با اینکه پاسخ آدامز به این سوال چیزی را تایید نمی‌کند او گفته نه تنها آماده‌ی بازی در این دنباله است بلکه امیدوار است که این فیلم وارد مرحله تولید شود: “من قطعا آماده‌ی حضور در این دنباله هستم. ما روی آن کار می‌کنیم، البته امیدوارم.”

آدامز برای صحبت درباره مینی‌سریال Sharp Objects (اشیا تیز) شبکه HBO به برنامه The Talk رفته بود. برخلاف اینکه کلارکسون در Enchanted بازی نکرده اما در فیلم Jumanji بوده که شخصیت‌ها از طریق ابزار جادویی از دنیای فانتزی به واقعیت منتقل می‌شدند. براساس آنچه در تریلرهای اشیا تیز دیدیم، جادو آخرین چیزی است که بیننده باید از این سریال HBO انتظار داشته باشد.

طی دهه گذشته، دیزنی قطعا با ساخت دنباله‌ها ناآشنا نبوده و دنباله‌های زیادی تولید کرده است. در اصل، امسال فقط، دیزنی Incredibles 2 را اکران کرده و Ralph Breaks The Internet: Wreck-It Ralph 2 نوامبر اکران می‌شود و Mary Poppins Returns پنجاه و چهار سال بعد از سری اصلی، دسامبر از راه می‌رسد. با اینکه دیزنی درحال ساخت دنباله‌هاست، اما وقفه زمانی زیاد بین فیلم‌ها، مسئله آن‌ها نیست، و این یعنی شانس ساخت Enchanted 2 بالاست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا