سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
دسته‌بندی نشده

بازیگر و مدل معروف ترکیه Berrak Tüzünataç برراک توزوناتوچ محکوم به بیست ماه حبس شد

به گزارش نسیم ورد؛

Berrak Tüzünataç برراک توزوناتوچ که از جرم مصرف مواد مخدر و خرید مواد مخدر، قبلا به دوره درمان اجباری و کنترل دادگاه شده بود.

Berrak Tüzünataç برراک توزوناتوچ که به این حکم دادگاه برای دوره درمان اجباری و کنترل دادگاه اعتراض کرده بود، محکوم به بیست ماه حبس شد.

5_hd1

در زمان انجام عملیات دستگیری افراد مشهوری که مواد مخدر استفاده می کردند، Berrak Tüzünataç برراک توزوناتوچ فقط به اتهام مصرف مواد مخدر بازداشت شده بود ولی پرونده دادگاه به اتهام مصرف مواد مخدر و خرید مواد مخدر برای او باز شده بود.

4_hd1

بازیگر معروف Berrak Tüzünataç برراک توزوناتوچ در زمان بازجویی و دستگیری گفت: از طرف یک دوستم به جایی دعوت شده بودم و مامورین فکر می کنند که من برای مصرف مواد مخدر به آنجا دعوت شده ام و در آن زمان همراهم پاکت سیگار بود و میخواستم سیگار را ترک کنم و به گمانم این هم باعث شده که پلیس ها فکر کنند من مواد مخدر مصرف می کنم و نباید من را به اتهام مصرف مواد مخدر دستگیر می کردند.

3_hd1

دادگاه برای Berrak Tüzünataç برراک توزوناتوچ حکم آزادی او به شرط دوره درمان اجباری با کنترل دادگاه را صادر کرده بود ولی او به این حکم دادگاه اعتراض کرد و در نتیجه این اعتراض دادگاه حکم جدیدی را برای او صادر کرد.

1_hd1

Berrak Tüzünataç برراک توزوناتوچ در اعتراف زمان بازجویی او گفت که این اتهامات را قبول نمیکنم و من مواد مخدر مصرف نمیکنم.

2_hd1

دادگاه به اتهام مصرف مواد مخدر و خرید مواد مخدر برای او حکم بیست ماه حبس صادر کرده است ولی بجای آن حکم قبلی را به مدت طولانی تر از قبل یعنی به مدت 5 سال دوره درمان اجباری تحت کنترل دادگاه اعمال می شود.

نسیم ورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا