سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله فناوری و دانش

شارژ چند باره گوشی و لپ تاپ با کوله پشتی هوشمند HP

شرکت HP اخیرا از یک کوله پشتی هوشمند جالب رونمایی کرد که دارای یک باتری قدرتمند ۲۲۴۰۰ میلی آمپری بوده و می تواند سه دستگاه مختلف را به صورت همزمان شارژ کند.

به گزارش نسیم ورد و به نقل از کلیک، این کوله پشتی هوشمند می تواند یک لپ تاپ (تا ۱۷٫۳ اینچ)، یک تبلت (تا ۳ مرتبه) و یک گوشی هوشمند را (تا ۱۰ مرتبه) شارژ کند. این کوله پشتی با اکثر لپ تاپ های HP، گوشی ها و تبلت های اندرویدی (به جز آن هایی که دارای درگاه USB نوع C هستند) سازگار است. همچنین با این کوله پستی می توان جدیدترین مدل های آیفون و آیپد اپل را نیز شارژ کرد.

The-HP-Powerup-Backpack21

این کوله پشتی جدید که HP Powerup Backpack نام گذاری شده را می توان هوشمند دانست، چرا که دارای سنسور دمایی بوده و با کنترل دما در زمان های مورد نیاز، به صورت خودکار آن را تنظیم می کند. همچنین این کوله پشتی از مقررات امنیتی پرواز هواپیما نیز تبعیت می کند. این محصول از پارچه و چرم مقاوم ساخته شده است و می تواند در آب و هوای مرطوب مقاومت کرده و از بروز آسیب به دستگاه ها جلوگیری کند (همچنین این کوله پشتی به پوشش ضد باران مجهز شده تا در صورت ریزش آب روی آن بتواند از خود محافظت کند).

The-HP-Powerup-Backpack31

اما یک خبر بد نیز در مورد این محصول شگفت انگیز وجود دارد و آن چیزی نیست جز قیمت ۲۰۰ دلاری آن. همچنین این محصول تا قبل از ۱ اکتبر (۱۰ مهر) وارد بازار نخواهد شد. این محصول را می توان از هم اکنون به صورت پیش خرید از سایت آمازون سفارش داد. شما می توانید در فیلم زیر که به صورت رسمی توسط HP منتشر شده است، استفاده از کوله پشتی Powerup Backpack را مشاهده کنید.

مدتی قبل نیز یک کوله پشتی مشابه توسط شرکت Indiegogo مورد سرمایه گزاری قرار گرفته بود. اگر چنین کوله پشتی های جالبی توسط شرکت های مختلف عرضه شود، برای کاربران بسیار خوب است، چرا که امکان شارژ دستگاه های مختلف فراهم شده و می توان انواع مختلفی از آن ها را تهیه کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا