سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ویرجیل آبلو، بنیانگذار Off-White و مدیر هنری Louis Vuitton، در 41 سالگی به علت سرطان درگذشت.

ویرجیل آبلو پس از دو سال مبارزه  با سرطان درگذشت. مدیر هنری موسس لویی ویتون و آف وایت 41 ساله بود. خانواده آبلو صبح یکشنبه در اینستاگرام خبر درگذشت این طراح را تایید کردند.

خانواده او در بیانیه ای گفتند : “ما با ناراحتی اعلام می کنیم که ویرجیل آبلو، پدر، شوهر، پسر، برادر و دوست بسیار فداکارمان درگذشت. از او همسر مهربانش شانون آبلو، فرزندانش لو ابلو و گری آبلو، خواهرش ادوینا ابلو  پدر و مادرش نی و یونیس آبلو، و دوستان و همکاران عزیزش به جا مانده است. ”

خانواده آبلو فاش کردند که طراح با یک نوع سرطان «نادر و تهاجمی»، آنژیوسارکوم قلبی، مبارزه می‌کرد. خانواده  او خاطرنشان کردند که ابلو تصمیم گرفت بیماریش را در حالی که به کار خود در دنیای مد ادامه می داد، مخفی نگه دارد.

آنها گفتند : “بیش از دو سال، ویرجیل شجاعانه با یک نوع نادر و تهاجمی سرطان، آنژیوسارکوم قلبی مبارزه کرد. او پس از تشخیص بیماریش در سال 2019، به طور مخفیانه با این بیماری مبارزه کرد. “با همه اینها، اخلاق کاری، کنجکاوی بی‌پایان و خوش‌بینی او هرگز تحت تاثیر قرار نگرفت.

خانواده او  درخواست حفظ حریم خصوصی کردند،  آنها عزادار آبلو هستند و همچنین  از زندگی و میراث او تجلیل می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا