سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کورتنی کارداشیان و تراویس بارکر در مراسمی در لاس وگاس ازدواج کردند

کورنتی کارداشیان و تراویس بارکر پس از شرکت در مراسم گرمی 2022 در  لاس وگاس ازدواج کردند.

صاحب کلیسای عروسی One Love صحبت کرد، او به یاد می آورد که این زوج بعد از ساعت 12 نیمه شب وارد کلیسا شدند و در این مراسم که حدود 10-15 دقیقه طول کشید با هم ازدواج کردند. هیچ عکس یا فیلمی مجاز نبود و این زوج با تیم امنیتی وارد شدند.

با این حال، مشخص نیست که آیا این دو به طور قانونی ازدواج کرده اند یا خیر. در بیانیه ای، دفتر ارتباطات عمومی شهر کلارک به ET گفت که دفتر منشی کلارک تا ساعت 8 صبح روز سه شنبه مجوز ازدواج برای کورتنی و تراویس صادر نکرده است.

رابطه طوفانی این زوج در رئالیتی شو  کارداشیان ها پخش خواهد شد. طبق یک تریلر، نامزدی و سفر این دو برای بچه دار شدن در این برنامه نمایش داده می شود.

در ژانویه، منبعی به ET گفت که کورتنی و تراویس در حال برنامه ریزی یک مراسم عروسی “صمیمی و خاص” هستند.

این منبع به ET گفت: “کورتنی و تراویس می خواهند زودتر ازدواج کنند. برنامه ریزی عروسی از قبل شروع شده و همه چیز در حال حرکت است. آنها می خواهند عروسی آنها واقعا منحصر به فرد باشد.” “هردوی آنها دوستان زیادی دارند، اما می‌خواهند  دوستان صمیمی و خاصشان در مراسم  باشد. کورتنی از ازدواج با تراویس بسیار هیجان‌زده است. هر دو کورتنی و تراویس مشتاقانه منتظر هستند که بقیه زندگیشان را با هم  بگذرانند.”

کورتنی که دارای فرزندان میسون، پنه لوپه و رینگ با دوست پسر سابقش اسکات دیسیک است، هرگز ازدواج نکرده است. تراویس دو فرزند به نام های آلاباما 16 ساله و لندون 18 ساله با همسر سابقش شانا موکلر دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا