سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ایرانیاخبار رسانه و تلویزیون

مهتاب کرامتى هم در «رقص روى شیشه» بازی می‌کند

پس از آنکه حضور بهرام رادان، امیر آقایی و میترا حجار در سریال «رقص روی شیشه» قطعی شد، امروز مهتاب کرامتى به عنوان دیگر بازیگر زن این مجموعه تلویزیونی که برای شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود، معرفی شد.

95638_598

مهتاب کرامتى با حضور در مجموعه  «رقص روى شیشه» به کارگردانى مهدى گلستانه و تهیه کنندگى پیمان جعفرى براى اولین بار ایفاى نقش در شبکه خانگى را پذیرفت.

مهتاب کرامتى پیش از این دو بار در فیلم هاى سینمایى «آدم کش» و «عصر یخبندان» بعنوان نقش اصلى زن با بهرام رادان کنار هم قرار گرفتند و این بار نیز هر دو براى نخستین بار با «رقص روى شیشه» به شبکه نمایش خانگى خواهند آمد تا تجربه اى متفاوت را پشت سر بگذارند.

«رقص روى شیشه» مجموعه اى ٢۶ قسمتى است که فیلمنامه آن براساس طرحى از ابوالفضل کاهانى به قلم طلا معتضدى به نگارش درآمده و حالا مهتاب کرامتى دیگر چهره مطرح سینمایى پس از بهرام رادان، امیر آقایى و میترا حجار است که حضورش در این مجموعه قطعى شده است و به زودى اسامی بازیگران مطرح دیگرى نیز به این فهرست اضافه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا