سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

دیزنی انیمیشن Sadé را می‌سازد

استودیو دیزنی سفارش ساخت فیلم لایو‌اکشن افسانه‌ای Sadé را داده که درباره شاهزاده آفریقایی براساس ایده اصلی اُلا شوکانبی (Ola Shokunbi) و لیندزی رید پالمر (Lindsey Reed Palmer) است که ریک فامووا (Rick Famuyiwa) کارگردان Dope آن را تولید می‌کند در حالی که اسکات فالکانر (Scott Falconer) تهیه‌کننده اجرایی آن است.

princes

شوکانبی و پالمر با هم فیلم‌نامه کار را می‌نویسند. داستان فیلم درباره دختر جوان آفریقایی به نام Sadé است که وقتی نیروی شیطانی مرموزی تاج و تخت‌اش را تهدید می‌کند، نیروهای جنگجو جادویی برای محافظت از خود و مردم‌اش کشف می‌کند. Sadé به کمک شاهزاده قلمرو خود، وارد ماجراجویی می‌شود که باعث مواجه او با چیز خاصی شود و قلمرو خود را نجات دهد. تندو نگندا (Tendo Nagenda) و زویی کنت (Zoe Kent) این پروژه را برای استودیو می‌سازند.

این فیلم اولین فیلمی است که نقش اصلی آن شاهزاده زن آفریقایی در دیزنی است. در سال ۲۰۰۹، دیزنی فیلم انیمیشنی به نام The Princess And The Frog را اکران کرد که شاهزاده سیاه‌پوست داشت. هنوز کارگردان این فیلم مشخص نگردیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا