سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سریال کره ای و آسیاییاخبار مشاهیری کره ای

سانگ هون پس از کناره گیری از فصل سوم «Love (ft. Marriage And Divorce)» از بازیگران این سریال پشتیبانی می کند.

در 26 فوریه، Star News مصاحبه اختصاصیش را با بازیگر سانگ هون  از جوایز هنرمندان آسیا 2021 منتشر کرد.

در سال 2021، سانگ هون در نقش پان سا هیون در درام تلویزیونی  “عشق (ازدواج و طلاق)” بازی کرد که با سونگ وون (لی مین یانگ) به همسرش، بو هی ریونگ (لی گا ریونگ) خیانت کرد. . پان سا هیون پدر و مادرش، پان مون هو (کیم یونگ سو) و سو یه جونگ (لی جونگ نام) را در کنار خودش قرار می دهد تا از همسرش که نمی خواهد بچه دار شود، طلاق بگیرد و در عوض قلبش را به سونگ وون بدهد که بچه او را باردار است.

سانگ هون در پاسخ به این سوال که سریال  “عشق (ازدواج و طلاق)” برای او چه معنایی داشت، گفت: “تجزیه و تحلیل و بیان شخصیتهای پروژه سخت بود ، اما به همین دلیله که فکر می کنم این پروژه برای من بسیار مفید بود. .»

سانگ هون از حضور در فصل سوم درام انصراف داد حالا نقشش را کانگ شین هیو بازی خواهد کرد. . سانگ هون گفت: “به دلیل شرایط فعلی، نتوانستم به فصل سوم بپیوندم، اما ایمان کامل دارم که بازیگران و عوامل فیلم خوب بازی خواهند کرد. از آنجایی که همه‌گیری کرونا به یک دوره طولانی تبدیل می‌شود، همه خسته و فرسوده شده‌اند، اما من معتقدم اگر بتوانیم کمی بیشتر مقاومت کنیم، روزهای خوبی خواهند آمد. امیدوارم همه سالم بمانند، در حین فیلمبرداری مراقب کرونا باشید. ”

او در پاسخ به سوالی درباره اهدافش برای سال 2022، گفت: ” بدون آرزوی چیز خاصی منتظر روزهای خوب هستم و همه ما از این روزهای سخت عبور می کنیم. اولین درام سال  جدید من “از امروز شروع می کنیم، ما” [ترجمه تحت اللفظی] خواهد بود و من سخت روی فیلمبرداری کار می کنم. امیدوارم نتایج خوبی کسب کند.»

«از امروز شروع می‌کنیم، ما» بازسازی سریال آمریکایی «Jane the Virgin » (بر اساس یک داستان تلویزیونی ونزوئلایی) با بازی ایم سو هیانگ، سانگ هون، شین دونگ ووک و هونگ جی یون است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا