سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
سایت های اینترنتیشبکه و اینترنتکسب درآمدکسب و کارمطالب جالبمقالات

راهنمای کسب درآمد رایگان با مرورگر کامپیوتر

هم اکنون پلاگین را نصب و کسب درآمد کنید | برای شروع کلیک کنید

راهنمای کسب درآمد رایگان با مرورگر کامپیوتر

با مطالعه این راهنما که چند دقیقه بیشتر وقت شما رو نمی گیره می تونید زندگی و کسب و کار خودتون رو متحول کنید. کاملا رایگان و بدون نیاز به ۱ ریال سرمایه گذاری و خرید بسته های کسب درآمد  اما چطور… !؟

بیت کوین (Bitcoin) چیست؟

شاید واژه بیت کوین به گوش شما خورده باشد و دوست دارید بدانید بیت کوین چیست و چه کاربردهایی دارد. بیت کوین (Bitcoin) یک ارز دیجیتال و مجازی در فضای اینترنت است که چند سالی است توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. اما بیت کوین از کجا می‌آید؟ آیا قانونی است؟ از کجا می‌توان بیت کوین خرید؟ چگونه می‌توان آن را به فروش رساند؟ این ارز دیجیتال در کجا قابل مصرف است؟

هم اکنون پلاگین را نصب و کسب درآمد کنید | برای شروع کلیک کنید

 

بیت کوین : اولین ارز رمزنگاری شده (رمز ارز)

ارزهای رمزنگاری شده فقط یک سری کد رایانه‌ای هستند که ارزشی پولی را در خود نگهداری می‌کنند. این کدها توسط رایانه‌ها تولید می‌شوند.ارز رمزنگاری شده را ارز دیجیتال نیز می‌نامند. ارز رمزنگاری شده و ارز دیجیتال هر دو نوعی پول عمومی هستند که از طریق فرآیند بسیار پیچیده رایانشی تولید شده و میلیون‌ها کاربر رایانه‌ای که در اصلاح «استخراج‌کننده» یا «ماینر» نامیده می‌شوند بر درستی آن نظارت می‌کنند. به همین دلیل امکان جعل این پول غیر ممکن است.

بیت کوین نخستین پول رمزنگاری شده‌ای است که در دنیا ایجاد شده است. هنوز مشخص نیست چه کسی این ارز دیجیتال را برای اولین بار خلق کرده است، زیرا ارز رمزنگاری شده در اساس بر مبنای مخفی نگه داشتن هویت کاربران عمل می‌کند. با این وجود، بیت کوین برای اولین بار در مقاله‌ای که توسط یک برنامه نویس با اسم (احتمالا مستعار) ساتوشی ناکاموتو Satoshi Nakamotoمنتشر شد، به جهانیان معرفی شد.

از آنجا که بیت‌ کوین نخستین ارز دیجیتال دنیا بود، سایر ارزهای دیجیتال ایجاد شده پس از آن ده ها عرض دیجیتال معرفی شده که معتبر ترین آنها بیت کوین است.برای نگهداری از بیت کوین باید از ابزاری که اصطلاحا کیف پولwallet بیت کوین نام دارد استفاده کرد. کیف پول می‌تواند شکل‌های مختلفی داشته باشد. بیت کوین را به صورت آفلاین و به صورت سخت‌افزاری ذخیره کرد.

 

چرا بیت کوین این قدر بحث‌برانگیز شده است ؟

ما شاید اصلی‌ترین دلیل بحث‌برانگیز بودن بیت کوین این باشد که به خاطر ماهیت غیرمتمرکز خود، قدرت را از دست بانک‌های مرکزی و دولت‌ها می‌گیرند. و هیچ نهاد یا سازمانی نمی‌تواند حساب بیت‌کوینی یک نفر را مسدود کند. امکان نظارت ماموران مالیاتی بر نقل و انتقال بیت‌کوینی وجود ندارد. همچنین برای تبادل بیت‌کوین نیاز به بانک و یا هیچ واسطه و شخص ثالثی نیست. در واقع بیت‌کوین را می‌توان همانند قطعات طلایی دانست.

بیت کوین چگونه عمل می‌کند؟

پول رسمی(پول منتشر شده توسط دولت‌ها ( توسط فلزات گرانبها (به ویژه طلا) پشتیبانی می‌شود. در واقع ارزش یک اسکناس یا سکه در یک کشور به واسطه طلای موجود در مخازن بانک مرکزی آن کشور است. در واقع اسکناس به خودی خود ارزشی ندارد و صرفا یک تکه کاغذ است و ارزشش نه به خاطر خودش، بلکه به خاطر طلای پشتوانه آن است.

اما بیت کوین یک پول مجازی است که بر خلاف پول رسمی، فاقد هر نوع پشتوانه است و ارزشش به خودش بستگی دارد. همچنین برای تبادل و یا پس‌انداز آن نیاز به هیچ بانکی ندارید. به محض اینکه بیت‌کوینی دریافت کردید، این ارز دیجیتال همانند سکه طلا برایتان خواهد بود. امکان جعل بیت کوین وجود ندارد. از آنجا که تولید بیت کوین نیاز به توان پردازشی بسیار بالایی دارد، جعل آن از نظر اقتصادی به هیچ وجه امکان ندارد.

 

ارزش بیت کوین و مقررات این ارز دیجیتال

ارزش بیت کوین ثابت نیست و هر روز تغییر می‌کند. برای مشاهده قیمت آنی بیت کوین در بازارهای جهانی می‌توانید به وبسایت کوین‌دسک مراجعه کنید. میلیاردها دلار بیت‌ کوین در دنیا وجود دارد. هر روز نیز مقداری بیت کوین تولید می‌شود تا اینکه در حدود سال ۲۰۴۰ تعداد بیت کوین‌های موجود در بازار به رقم ۲۱ میلیون برسد. گفتنی است در سال ۲۰۱۷ نیمی از این ۲۱ میلیون بیت کوین در دنیا تولید شده بود.

بیت کوین توسط استخراج‌کنندگان یا همان ماینرها به پیش می‌رود. شبکه‌ای گسترده از این کاربران وجود دارد که توان پردازشی رایانه خود را در اختیار شبکه بیت کوین قرار می‌دهند. ماینرها در واقع نقش حسابرس را برای تراکنش‌های بیت کوینی داشته و دفتر کل این ارز دیجیتال (که حاوی اطلاعات هر تراکنش است) را به‌روزرسانی می‌کنند. البته این ماینرها به ازای مقدار کاری که انجام می‌دهند، از سوی این شبکه تعدادی بیت کوین به عنوان حق‌الزحمه دریافت می‌کنند.

بیت کوین چگونه ایجاد می‌شود؟

هر کاربر معمولی با استفاده از یک رایانه با سخت‌افزار قدرتمند می‌تواند بیت کوین جدید ایجاد کند. بیت کوین در فرآیندی جالب که در اصطلاح استخراج پول رمزنگاری شده cryptocurrency mining نام دارد استخراج می‌شود و افرادی که این سکه‌ها را استخراج می‌کنند نیز ماینرminer نامیده می‌شوند. بیت کوین محدودیتی ۲۱ میلیون واحدی دارد و این بدان معناست که پس از استخراج این ۲۱ میلیون سکه، دیگر امکان استخراج سکه بیشتر وجود ندارد. گفتنی است تاکنون بیش از ۱۰ میلیون بیت کوین استخراج شده است.

استخراج (ماینینگ) بیت کوین چیست ؟

برای استخراج بیت کوین باید رایانه خود را به صورت ۲۴ ساعته برای حل مسایل پیچیده محاسباتی با نام «گواه اثبات کار»proof of work در اختیار شبکه بیت‌کوین قرار دهید. هر یک از این مسایل دارای مجموعه‌ای از جواب‌های احتمالی ۶۴ رقمی است. اگر رایانه خانگی‌تان به صورت۲۴ ساعته روشن باشد شاید بتوانید در طی چند روز، یک مساله بیت‌کوین را حل کنید. هر رایانه خانگی به این ترتیب می‌تواند هر روز بین ۵۰ تا ۷۵ سنت به دست آورد. در مقابل، اگر ۳۶ رایانه قوی به صورت همزمان به این کار بپردازند شاید بتوانند هر روز تا۵۰۰ دلار هم به دست آورند.

 

همانطور که در بالا توضیح دادم فرایند دریافت بیت کوین در این زمان خیلی پیچیده شده اما شما رو با سیستمی آشنا خواهیم کرد که شگفت زده خواهید شد این سیستم توسط گوگل و فایر فاکس طراحی شده که تکنولوژی استخراج بیت کوین رو به وسیله استخراج از طریق استخر ماینینگ چند برابر خواهد کرد.

روش کار با افزونه گوگل کروم

گوگل هر روزه برای راحتی کاربران خود مسیر های مختلفی رو امتحان می کند و برای دریافت بیت کوین هم راحتترین راه رو پیش روی کاربران گذاشته و فقط با نصب یک پلاگین ساده روی مرورگر کامپیوتر به استخراج و یا ماین بیت کوین دست پیدا خواهید کرد.

 

توجه : این پلاگین در گوشی موبایل هیچ کاربردی ندارد فقط از طریق کامپیوتر قابل نصب است.

افزونه برای مرورگرهای گوگل کروم و یا فایرفاکس است که شما صرفا با نصب اون روی گوگل کروم و یا فایرفاکس کامپیوتر خودتون می تونید بیت کوین استخراج کنید.و یا اون به دوستان،آشنایان و همکارانتون معرفی کنید و بصورت چند سطحی کمیسیون بدست آورده ، به درآمد حتی ۴ بیت کوین در ماه دست پیدا کنید.

هم اکنون پلاگین را نصب و کسب درآمد کنید | برای شروع کلیک کنید

روش نصب

بعد از کلیک روی لینک افزونه رو دانلود کنید و مراحل نصب رو روی کامپیوتر خود دنبال کنید. در صفحه مقابل مثل تمامی برنامه ها کامپیوتر قوانین رو تایید کنید تا به مرحله بعد هدایت شوید

بعد از نصب موفق با چنین صفحه ای مواجع خواهید شد که در تصویر توضیحات آن درج شده است.

استخراج بیت کوین تا زمانی ادامه دارد که مرورگر شما باز باشد. اگر مرورگر را ببندید استخراج هم متوقف میشود. برای دعوت از دوستان خود می توانید لینک مخصوص به خود را به آنها معرفی کنید.

هم اکنون پلاگین را نصب و کسب درآمد کنید | برای شروع کلیک کنید

ثبت جی میل

برای اینکه تمامی فعالیت ها اعم از بیت کوین استخراج شده و مجموعه شما همیشه بر روی کامپیوتر ثبت شود می توانید جی میل خود را در افزونه ثبت کنید تا همیشه اطلاعات شما ذخیره شود . فواید این قسمت برای این هست که اگر شما به هر دلیلی کامپیوتر و یا مرورگر خود را از دست بدهید و یا قصد تعویض ویندوز و غیره را دارید تمامی اطلاعات کاربری و بیت کوین شما در جی میل گوگل ذخیره خواهد شد.

درآمد چند برابر

از مزایای این افزونه درآمد با معرفی به دوستان هست که به صورت چند سطحی هست و تا ۱۰ لول میتونید زیرمجموعه داشته باشید که میتونه درآمدتون رو چندین برابر کنه

در هر لول هیچ محدویت در نظر گرفته نشده و می توانید در هر لول هزاران نفر معرفی کنید

درآمد از زیر مجموعه در ۱۰ لول با میزان استخراج

لول ۱ : ۱۵%           لول ۲ : ۱۰%
لول ۳ : ۵%             لول ۴ : ۳%
لول ۵ : ۲%             لول ۶ : ۱%
لول ۷ : ۰٫۵%           لول ۸ : ۰٫۲۵%
لول ۹ : ۰٫۱۲۵%       لول ۱۰ : ۰٫۰۶۲۵%

در یک مثال ساده با معرفی ۷ نفر از طریق لینک شما بعد از ۱۰ سطح به درآمد ماهیانه ۹۸۸ ۵۰۶ $ دلار و استخراج ۱۲۸ بیت کوین خواهید رسید.

برداشت بیت کوین

جهت برداشت موجودی حساب و انتقال به کیف پول خودتون ، با استفاده از آیکون در گوگل کروم روی گزینهwithdraw BTC کلیک کنید. و بیت کوین استخراج شده را در کیف پول خود ذخیره کنید. حداقل مقدار قابل برداشت ۱۰۰۰ ساتوشی است.

آموزش ایجاد حساب بیت کویین

هم اکنون پلاگین را نصب و کسب درآمد کنید | برای شروع کلیک کنید

جهت تبدیل بیت کویین به ریال ما در کنار شما خواهیم بود و بهترین صرافان را معرفی می کنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا