سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

نیکلاس کیج به تیراندازی سر صحنه فیلمبرداری فیلم Rust واکنش نشان می دهد :ستاره‌های سینما باید بدانند چگونه با تفنگ شلیک کنند.

نیکلاس کیج نظراتش را در مورد فاجعه تیراندازی سر ست فیلمبرداری RUST را بیان می کند.

در جریان میزگرد هالیوود ریپورتر از این بازیگر 57 ساله، درباره داشتن اسلحه در فیلم ها سوال شد. کیج گفت که لازمه هنرپیشه ها درباره کار با اسلحه آموزش ببینند.

او گفت : “من نمی‌خواهم کسی را سرزنش کنم،و در مورد کسی صحبت نمی‌کنم، اما مردم کلمه ستاره سینما را دوست ندارند. ما می‌خواهیم بازیگرانی متواضع باشیم. اما ستاره سینما کمی متفاوته شما باید بدانید که چگونه اسب سواری کنید.”باید مبارزه کردن را بلد باشید. قراره صحنه های مبارزه را اجرا کنید. باید بدانید که چگونه موتور سواری کنید.  باید بدانید که چگونه با ماشین های اسپورت رانندگی کنید، و باید بدانید که چگونه باید از اسلحه استفاده کنید. ”

او ادامه داد: “شما باید زمان بگذارید تا اینها را یاد بگیرید. اینها بخشی از پروفایل شغلی هستند.” “حالا، بدلکار و ستاره سینما دو شغلی هستند که باید در کنار هم باشند،  هر بدلکاری باید یک ستاره سینما باشد و هر ستاره سینما باید یک بدلکار باشد. این فقط بخشی از پروفایله… و این تمام چیزی است که من در مورد آن خواهم گفت.”

پیتر دینکلیج و اندرو گارفیلد همچنین اضافه کردند که  یکسری تغییر باید اتفاق بیفتد و اینکه از استفاده از اسلحه واقعی در صحنه فیلمبرداری دست بردارید،  این کار عاقلانه ای نیست.

دینکلیج در مورد تیراندازی سر صحنه گفت: “این  اتفاق هرگز نباید دوباره تکرار شود. بنابراین برای اینکه دوباره این فاجعه رخ ندهد باید هر کاری که می تونیم بکنیم. این مسئولیت ماست.”

هالینا هاچینز، فیلمبردار در ماه اکتبر در سر صحنه فیلم وسترن الک بالدوین، RUST، بر اثر تیراندازی تصادفی درگذشت. . جوئل سوزا کارگردان فیلم هم مجروح شد. بالدوین در آن زمان اسلحه در دست داشت و تحقیقات در مورد اینکه دقیقا چه اتفاقی افتاده است هنوز ادامه دارد.. بالدوین از آن زمان علناً اعلام کرد که ماشه تفنگ را نکشیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا