سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپاسینمای جهان

دیوید دستمالچیان به کیرا نایتلی و کریس کوپر در فیلم Boston Strangler پیوست.

دیوید دستمالچیان، بازیگر فیلم Dune and The Suicide Squad، به گروه بازیگران  پر ستاره فیلم جدید استودیو قرن بیستم  Boston Strangler می‌پیوندد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، دستمالچیان به کیرا نایتلی ، کری کون ، الساندرو نیولا  و کریس کوپر می‌پیوندد. . دستمالچیان بازیگر آمریکایی ایرانی تبار در این فیلم نقش بسیار مهمی را بر عهده خواهد گرفت که هنوز فاش نشده، نویسنده و کارگردان این فیلم هم مت راسکین است.

Boston Strangler بر اساس داستان قاتل زنجیره‌ای بدنامی ساخته شده که بین سال‌های 1962 تا 1964 زنان را در بوستون، ماساچوست تعقیب می کرد و به قتل می رساند. او یازده زن را کشت.

اولین حضور دستمالچیان در سینما در فیلم شوالیه تاریکی در نقش یکی از سرسپردگان جوکر بود اما واقعاً با فیلم مرد مورچه ای و زنبورک  2018  مشهور شد.  سالی که گذشت برای این بازیگر  سالی پرمشغله و پر از موفقیت بود. در ماه آگوست، او در فیلم The Suicide Squad به کارگردانی جیمز گان در نقش مرد پولکا-دات بازی کرد. فیلم بعدی که به احتمال زیاد دستمالچیان را در آن خواهیم دید، فیلم The Last Voyage of Demeter است که برای اکران در ژانویه 2023 برنامه ریزی شده است.

در حالی که نمی دانیم دستمالچیان در فیلم جدید  Boston Strangler  نقش چه کسی را بازی خواهد کرد، اما مطمئناً نقش قاتل سریالی بدنام را به طرز خفنی به تصویر می کشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا