سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کندال جنر برند تکیلا را راه اندازی می کند ، 818.

کندال جنر تجارت جدیدش را در قالب تکیلا اعلام کرده است.

این مدل روز سه شنبه 17 فوریه به اینستاگرام رفت و از راه اندازی 818 تکیلا خبر داد ، که این جوان 25 ساله می گوید چهار ساله که در دست ساخته.

 جنر درباره این محصول که به عنوان “تکیلای دست ساز” از جالیسکو ، مکزیک توصیف شده  ، توضیح داد  در طول بیش از 4 سال در سفر بوده ام تا بهترین طعم تکیلا را انتخاب کنم. بعد از امتحان بیش از 12 نوع طعم تکیلا در بهترین مشروب فروشی ها  و شرکت در مسابقات تست مشروب  بطور ناشناس و برنده شدن، بلاخره بعد از 3.5 سال به نظرم الان میتونم این کار را انجام بدهم. 

در عکسهایی که جنر گذاشته تصاویری از تست تاریکی که با دوستانش برگزار کرده هم هست. 

ورود این سوپرمدل به تجارت پررونق مشروبات الکلی باعث می شود که او در یک مسیر حرفه ای متفاوت از خواهران مشهورش که عمدتا وارد صنعت مد ، زیبایی و سبک زندگی شده اند ،  باشد.

کیم کارداشیان در راس زیبایی KKW و نام تجاری لباس زیر و گن SKIM (و همچنین ادامه تحصیل در رشته حقوق) است ، کورتنی لایف استایلش را به نام Poosh دارد ،کلویی چند سال پیش شرکت جین خودش را بنیانگذاری کرد و کایلی جنر امپراتوری برند زیباییش را به نام Kylie Cosmetics اداره می کند.

kendall jenner tequila

 گرچه ممکن است او راه های خواهرانش را دنبال نکند ، اما او اولین شخصیتی نیست که وارد دنیای الکل می شود

هنوز صحبتی در مورد زمان و چگونگی دستیابی به بطری 818 یا هزینه یک بطری وجود ندارد. این مدل در اینستاگرام گفت: نوشیدنی “به زودی” …کا های ایمیلش، در این پیج وارد می شود. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا