سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه ایرانیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار سینماسینمای ایران

اکران خصوصی «ما همه گناهکاریم»

image_13951014455_12

مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «ماه همه گناهکاریم» به کارگردانی حسن ناظر شب گذشته با حضور کارگردان و برخی بازیگران و عوامل فیلم از جمله نیوشان ضیغمی، الهام حمیدی و پیمان عباسی در پردیس سینمایی آزادی برگزار شد. اکران این فیلم از چهارشنبه گذشته به سرگروهی پردیس «زندگی» به نمایش درآمده است.

در این مراسم که مسعود فروتن اجرای آن را بر عهده داشت چهره هایی چون یغما گلرویی، قاسم زارع، پوریا پورسرخ، محسن علی اکبری، مهدی میامی و محمد متوسلانی نیز حضور داشتند. پیمان عباسی نویسنده فیلمنامه این فیلم که به همراه دخترش روی سن آمده بود در صحبت‌های کوتاهی گفت: «فیلمنامه این فیلم براساس اتفاق واقعی که برای دخترم رخ داده به نگارش درآمده است. من به همراه دخترم که با مریضی سخت دست و پنجه نرم می‌کرد روزهای بسیار سختی را گذراندیم و این در حالی بود که نیوشا ضیغمی بعد از پایان این دوران از من درخواست کرد فیلمنامه زندگی واقعی دخترم را بنویسم.»

پس از آن نیز نیوشا ضیغمی، الهام حمیدی، حسن ناظر، و محسن مسافرچی (پخش کننده و تهیه‌کننده) از مخاطبانی که برای تماشای فیلم آمده بودند تشکر کردند.

«ما همه گناهکاریم» اولین فیلم حسن ناظر است که پس از شش سال رنگ پرده را به خود دیده، دومین فیلم او «آرمان شهر» است که در نوبت اکران قرار دارد.

«ماه همه گناهکاریم» داستان زندگی فرهاد را روایت می کند که برای تامین مخارج زندگی روزمره اش با مشکلات زیادی مواجه است تا اینکه با بیماری هولناک فرزندش مواجه می شود. فرهاد به هر دری می زند اما راهی را نمی یابد. سرانجام تصمیم نهایی فرهاد سرنوشت متفاوتی را برای او و خانواده اش رقم می زند.

امیر آقایی، نیوشا ضیغمی، الهام حمیدی، همایون ارشادی، مهران رجبی، مهدی سلوکی، مجید شهریاری، بهرام ابراهیمی، امیرحسین مدرس، فریبا طالبی، علی عمرانی، به همراه رایا رحیمی به عنوان بازیگر خردسال بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

image_13951014202_29

 

image_13951014590_19

 

image_13951014349_20

 

image_13951014337_16

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا