سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله سینماییمعرفی فیلم

معرفی فیلم Bel Canto: با حضور جولیان مور (Julianne Moore)

بل کانتو (Bel Canto) فیلمی به کارگردانی پاول وایتز (Paul Weitz) و اقتباسی از رمانی به همین نام، نوشته ی آن پچت (Ann Patchett) می باشد که این بار جولیان مور (Julianne Moore) در نقش خواننده ای معروف در آن بازی می کند که درگیر موقیعت گروگان گیری وحشتناکی شده است.

22

در یک کشور ناشناخته، جشن بزرگ و پر سر و صدایی در کاخ معاون رییس جمهوری یک دیکتاتوری بی نام و نشان برگزار می شود. در این مهمانی، قرار است یکی از ستاره های بزرگ خوانندگی به نام Roxane Coss با بازی جولیان مور اجرا داشته باشد. علی رغم نبودن خود معاون رییس جمهور در این جشن، مهمان بسیار محترم و محبوبی حضور دارد که به شدت صدای Roxane علاقه مند است و او را تحسین می کند. این فرد یک کارخانه دار ژاپنی ثروتمند به نام Katsumi Hosokawa با بازی کن واتانابه (Ken Watanabe) می باشد. او با این هدف به مهمانی دعوت شده است که شیفته اجرای Roxane شود و تحت تاثیر قرار بگیرد تا بالغ بر چند میلیون دلار پول به این کشور  که درگیر مشکلات است بدهد. اما این نقشه عملی نمی شود.

این فیلم که بر اساس رمان پرفروش “بل کانتو” نوشته ی آن پچت و به کارگردانی پال وایتز ساخته شده، با یک مهمانی بزرگ و شلوغ آغاز شده و کم کم به وضعیتی وحشتناک تبدیل می شود. در واقع یک گروه شورشی چریکی به مهمانی حمله و گروگانگیری می کنند به این امید که نقشه جسورانه شان موجب آزادی هموطنانشان شود. آنچه که میبینیم مقاومت عجیب و اتفاقات بین گروگانگیرها و گروگان هایشان است که منجر به درگیری های غیرمنتظره ای می شود. علی رغم همه ی این اتفاقات، صدای Roxane آنها را به یکدیگر پیوند می دهد.

داستان این رمان از بحران گروگانگیری سفارت ژاپن در لیما پایتخت پرو در سال های ۱۹۹۶ و ۱۹۹۷ الهام گرفته است که موفق به دریافت جوایز متعددی همچون جایزه اورنج (Orange Prize) و جایزه ادبی پن (فاکنر) (PEN/Faulkner) نیز شده است. از دیگر بازیگران فیلم می توان به سباستین کوچ (Sebastian Koch)، کریستوفر لمبرت (Christopher Lambert)، رایو کاسی (Ryo Kase)، تینوچ  هرتا (Tenoch Huerta) و ماریا مرسدس کوروی (María Mercedes Coroy) اشاره کرد. همچنین از صدای رنه فلمینگ (Renee Fleming) خواننده مشهور بین المللی اپرا در این فیلم استفاده خواهد شد.

این فیلم در تاریخ ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸ اکران خواهد شد.

MV5BMTE0ZDQwYWItNzQzNy00NzdiLWFjZGItOTE3YWYzZTdkMjMyXkEyXkFqcGdeQXVyNDExMzMxNjE@._V1_SY1000_CR006821000_AL_-546x800

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا