سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهانمجله سینمایی

انتقاد وودی آلن از خودش در فستیوال ونیز

«وودی آلن» در مصاحبه‌ای قبل از اکران «بخت خوش» (Coup de Chance) در جشنواره ونیز، گفت پس از چند دهه فیلمسازی باید دو یا سه شاهکار در کارنامه داشته باشد.

این کارگردان ۸۷ ساله گفت:

به هر توفیقی رسیدم. پول درمی‌آوردم، آزادی کامل هنری داشتم، و می‌توانستم دقیقاً فیلمی که می‌خواستم را بسازم، یکی پس از دیگری. فیلم‌های خوبی ساختم، اما شاهکار نبودند. و چون شاهکار نساخته‌ام، احساس می‌کنم که خودم را ناامید کردم. اگر کسی در موقعیت من بود دو یا سه شاهکار می‌ساخت. نه فقط چند فیلم خوب …

آلن فیلم‌های موفقی مثل «آنی هال» (Annie Hall)، «منهتن» (Manhattan) و «هانا و خواهرانش» (Hannah and Her Sisters) را در کارنامه دارد اما از آثار او چندان به عنوان شاهکار یاد نمی‌شود.

او قبلا گفته بود که پس از فیلمی که در پاریس خواهد ساخت بازنشسته می‌شود، هرچند نمایندگانش گفتند «او قصد بازنشستگی ندارد و برای فیلمبرداری فیلم جدیدش در پاریس که پنجامین فیلم او خواهد بود هیجان‌زده است.»

«بخت خوش» رویارویی دو جوان است که به خیانت زناشویی و جنایت منجر خواهد شد. لو دو لاژ، ملویل پوپو، والری لمرسیه، نیلس اشنایدر از جمله بازیگران این فیلم هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا