سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

اوریان سیوی ادعا می کند فیل کالینز ناتوان است و ماه هاست که استحمام نکرده.

با جدایی کالینز از اوریان سیوی ، سیوی اسناد دادگستری را با ادعای بدبو شدن کالینز، ستاره Genesis و اینکه او ناتوان است ، ثبت کرده است.

سیوی روز دوشنبه در میامی شکایت کرد و کالینز را متهم کرد که از دادن نیمی از خانه 40 میلیون دلاری شان  به او منصرف شده است.

اما در مقالاتی که توسط  Page Six ارائه شد ، او کالینز 69 ساله را به عنوان یک “منزوی” که ماهها دندانهایش را مسواک نمی زد معرفی کرد.

سیوی 46 ساله در روزنامه ها ادعا کرد که در سال 2017 کالینز شروع به نوشیدن و مصرف قرص کرده و ادعا می کند که او اغلب “از ترکیب داروهای تجویز شده و الکل بیش از حد مصرف می کند”.

او حتی گفت که ” او هنگام مصرف اینها به سرش ضربه زد و با نام مستعار وارد بیمارستان شد.”

این روزنامه ها حتی می گویند او “هنگام اجرای کار روی صحنه از حال رفته است زیرا بسیار ضعیف بود و نمی توانست از جای خود بلند شود.”

سیوی همچنین ادعا کرد که تا سال 2019 ، کالینز “خیلی افسرده ، گوشه گیر ، بدرفتار و بعد از یک عمل جراحی در پشتش ، به طور قابل توجهی به داروهای ضد افسردگی و مسکن اعتیاد پیدا کرد.”

روزنامه ها ادعا می کنند: “او قادر به برقراری رابطه جنسی هم نبود” ، او دوش گرفتن ، مسواک زدن و درست لباس پوشیدن را  هم کنار گذاشته.

 همچنین او قادر به ساختن آهنگ  نیست ، و “از نظر عاطفی و کلامی نسبت به اوریان سیوی هم بدرفتاری می کند و اغلب نیازهای فرزندانش را نادیده می گیرد.”

در همین حال ، کمپ کالینزو ادعا کرد که پرونده او “شامل انبوهی از ادعاهای  دروغ ،رسوایی و مبهم است که هیچ ارتباطی با ادعاهای قانونی این پرونده ندارد. “این ادعاها فقط برای بیشتر اخاذی کردن از او است. “

در همین حال ، منابع به Post گفتند که بسیاری از ادعاهای او درست نیست. یکی از دوستانش گفت: “این مرد یک مشکل عصبی جدی دارد که نیاز به استفاده روزانه از دارو دارد و این به این معنی است که گاهی روی صحنه از حال میرود.”

این منبع افزود: “او اکنون در حال تمرین با Genesis در انگلیس است.” “اگر او در چنین وضعیتی بود ، قادر به فعالیت نبود.”

این اتهامات به خاطر کشمکش بر سر خانه میامی است که آنها با هم در آن زندگی میکردند.

سیوی و کالینز از سال 1999 تا 2008 ازدواج کردند و پس از طلاق آنها سیوی با  چارلز مجاتی ازدواج کرد و   سیوی و کالینز در سال 2015 دوباره با هم شدند. 

در اسناد جدید دادگاه ،سیوی ادعا می کند قبل از اینکه آنها دوباره به هم برگردند ، کالینز به او گفت که اگر  از مجاتی طلاق بگیرد و سهامش را در املاک 20 میلیون دلاریش در جزیره سانست در میامی ببخشد ، او نیمی از خانه جدیدش را به او می دهد  و او می گوید که کالینز به قول خود برگشته است.

کالینز و سیوی در ماه ژوئیه بعد از آنکه سیوی به کالینز پیام نوشت که عاشق شده  از هم جدا شدند – یک ماه بعد او مخفیانه با شوهر جدیدش توماس بیتس 31 ساله ازدواج کرد.

کالینز تلاش کرد تا این تازه ازدواج کرده ها را بیرون کند ، اما آنها اکنون به توافق رسیده اند که سیوی و بیتس در ژانویه از خانه خارج شوند. اکنون  خانه برای فروش است.

این زوج دو پسر نوجوان دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا