سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کریسی تیگن سکوتی را که بخاطرسقط فرزندش کرده بود را شکست: “ما سکوت کردیم ولی خوبیم”

کریسی تیگن اولین اظهاراتش را از زمان از دست دادن پسرش با جان لجند در اوایل این ماه در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، و نوشت: “ما سکوت کردیم ولی خوبیم”.

تیگن 34 ساله، نامه ای را که لجند 41 ساله برای همراهی او در اجرایش در مراسم  چهارشنبه جوایز موسیقی بیلبورد به او تقدیم کرده بود را در پست اینستاگرامش به اشتراک گذاشت: “تو را خیلی دوست دارم.”

لجند آهنگ “Never Break” را اجرا کرد و تیگن در اینستاگرام فاش کرد که “این آهنگ را نوشت چون من ایمان دارم که تا وقتی زنده هستیم ،با هر اتفاقی که بیافتد ما با همدیگر هستیم.”ما هفت سال پیش در روز عروسیمان بهم قول دادیم که با هر چالش و اتفاقی که روبرو شدیم کنار هم باشیم.” عشق ما پایدار خواهد ماند و ما هرگز قولمان را نخواهیم شکست. “

از زمان از دست دادن فرزندشان که اسم او را جک گذاشته بودند، جمعه در لس آنجلس موقع خرید برای اولین بار از تیگن و لجند عکس گرفته شد. تیگن از زمانیکه این اتفاق برایشان افتاده بود در شبکه های اجتماعی سکوت کرده بود که هفته پیش سکوتش را شکست.

تیگن فاش کرد که آنها فرزندشان را در 1 اکتبر از دست دادند. افراد مشهوری مانند کیت بکینزیل و لنس گروس به دنبال سقط فرزند کریسی و جان  در مورد تجربیاتشان در این مورد صحبت کردند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا