سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کریس ایوانز در حال گفتگو برای ایفای نقش جین کلی

کریس ایوانز ستاره Knives Out در حال مذاکره برای به تصویر کشیدن بازیگر افسانه ای جین کلی  هست.

طبق گزارش‌های متعدد، ایوانز نقش کلی را در فیلمی بدون نام بازی خواهد کرد . به گزارش ددلاین،  این فیلم درباره پسری 12 ساله است که در سال 1952 در لات MGM کار می کند و با کلی که در حال کار بر روی فیلم بعدیش، دوستی خیالی دارد.

کلی،اسطوره ای هست  که برای آثار کلاسیکی مانند Singin’ in the Rain، آمریکایی در پاریس و On the Town شناخته می‌شود. او که در سال 1996 درگذشت، با معرفی باله به مخاطبان فیلم و دگرگونی موزیکال های هالیوود معروف شد.  او در سال 1992 وارد تالار مشاهیر تئاتر شد و در فهرست اسطوره‌های مرد سینمای آمریکا در رتبه پانزدهم قرار گرفت , رتبه اول متعلق به همفری بوگارت است.

ایوانز  در کنار مارک کاسن پروژه  را تولید خواهد کرد. جان لوگان، نامزد سه جایزه اسکار، تهیه کنندگی و نوشتن فیلمنامه را بر عهده خواهد داشت. رایان جانسون و رام برگمن، که با ایوانز در فیلم Knives Out کار کرده‌اند، هم با این پروژه قرارداد امضا کرده‌اند.

این دومین بار در چند ماه اخیره که ایوانز قرار است دوباره با همکارانش در Knives Out متحد شود. همین ماه گذشته، اعلام شد که ایوانز و آنا د آرماس، همبازی اش در فیلم Knives Out، پس از کشمکشی که منجر به ترک اسکارلت جوهانسون از فیلم Ghosted شد, دوباره در Ghosted با هم متحد شدند.

پروژه جین کلی جدیدترین پروژه مطرح ایوانز است. او همچنین قرار است در کنار د آرماس در فیلم اکشن برادران روسو، “مرد خاکستری” برای نتفلیکس همبازی شود. ناگفته نماند، ایوانز همچنین صداپیشگی شخصیت باز لایتر از داستان اسباب بازی ها را در فیلم انیمیشن آینده Lightyear انجام می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا