سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینمااخبار مشاهیرپیشخوان اروپامجله سینمایی

هیرویوکی سانادا در فیلم “Bullet Train” سونی به برد پیت پیوست.

هیرویوکی سانادا بازیگر پیشکسوت و معروف ژاپنی قرار است به گروه بازیگران فیلم اکشن سونی پیکچرز به نام  Bullet Train با بازی برد پیت بپیوندد. جوی کینگ ، آرون تیلور جانسون ، برایان تیری هنری ، زازی بیتز ، مایکل شانون ، لوگان لرمن ، ماسی اوکا و اندرو کوجی نیز در این فیلم حضور دارند.

دیوید لیچ ، هابز و شاو ، فیلمنامه را که توسط زاک اولکویچ نوشته خواهد شد ، کارگردانی و نظارت می کند.

این فیلم بر اساس رمان ژاپنی Maria Beetle از آثار کوتارو ایساکا ساخته شده است. Ryosuke Saegusa و Yuma Terada از CTB Inc ، تهیه کنندگان اجرایی این پروژه هستند.

کلی مک کورمیک Bullet Train را از طریق 87North به همراه Antoine Fuqua تولید خواهد کرد. کت سمیک تهیه کنندگی را برعهده دارد و بریتنی موریسی مجری نظارت بر پروژه Sony Pictures است. جزئیات طرح مبهم است و مشخص نیست که سانادا کی بازی خواهد کرد.

سانادا به تازگی در فیلم Zack Snyder’s Army of the Dead برای نتفلیکس بازی کرده و به تازگی فیلمبرداری فیلم اکشن Mortal Kombat را که ساخته James Wan- و Todd Garner است را به پایان رساند. او در فیلم بعدیش  Andrew Levitas ‘Minamata ، مقابل جانی دپ ظاهر خواهد شد. 

تاریخ اکران «قطار سریع‌السیر» هنوز مشخص نیست اما فیلمبرداری پروژه از اواخر امسال آغاز و اواخر سال ۲۰۲۱ یا بهار سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا