سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیسینمای ترکی

Kerem Bürsin سه ماه بوکس تمرین کرد

به گزارش نسیم ورد؛

Kerem Bürsin برای بازی در سریالی که بعد از سال نو میلادی در ماه ژانویه قرار است در شبکه atv پخش شود، سه ماه بوکس تمرین کرده بود که آماده بازی در این سریال اکشن شود.

اسم سریالی که Kerem Bürsin در آن بازی می کند، Bu Şehir Arkandan Gelecek می باشد.

Kerem Bürsin که برای آماده شدن برای این سریال سه ماه در آمریکا پیش یک بوکسور انگلیسی به اسم Tony Jeffries تمرین کرده بود، ادامه تمریناتش را در ترکیه ادامه می دهد و نسبتا بوکسور ماهری شده است و با آهنگ فیلم های راکی به خودش انگیزه می دهد.

0x0-kerem-bursin-yeni-rolune-boyle-hazirlandi-1482999967010

Kerem Bürsin در این سریال به همراه Leyla Lydia Tuğutlu نقش اول را بازی می کند.

650x344-kerem-bursin-yeni-rolune-boyle-hazirlandi-1482999921765

Kerem Bürsin در سه ماه تابستانی که به آمریکا رفته بود و در آنجا با یکی از مشهور ترین بوکسور های دنیا تمرین کرده بود.

Kerem Bürsin در زمانی که آمریکا بود روزی ده ساعت بوکس تمرین میکرد و حتی در باشگاه را خودش باز کرده و خودش می بست یعنی از همه زودتر آمده و از همه دیرتر می رفت و حتی کار تمیزکاری باشگاه را هم خودش انجام میداده است.

Kerem Bürsin زمانی که در امریکا بود خیلی زحمت کشیده و تمرین کرده که خوب بتواند این نقش را بازی کند و هم بتواند خودش را از نظر روحی هم برای این نقش آماده کند.

0x0-kerem-bursin-yeni-rolune-boyle-hazirlandi-1482999963861

Kerem Bürsin که برای بازی در سریال از آمریکا به ترکیه آمده، برای ادامه بوکس با یک مربی بوکس ترکی به اسم Avni Yıldırım تمرین می کند.

Kerem Bürsin که برای بیشتر کردن قدرت بازو های خودش با لاستیک کامیون نیز تمرین می کند و همچنین برای انگیزه دادن به خودش از آهنگ فیلم های راکی استفاده می کند.

Kerem Bürsin در این مدت زمان تمرین بوکس یه رژیم غذایی مناسبی هم دارد که بتواند فرم بدن خودش را به خوبی حفظ کند.

نسیم ورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا