سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

لیلا تانلار دقیقا همان نقشی را که دنبالش بود پیدا کرد، سریال جدید Show TV بسیار متفاوت خواهد بود!

سریال جدیدی به نام Güzel Günler (روزهای خوب) از یکشنبه 6 نوامبر از  شو تی وی شروع می شود. از

پس از داستانی با عمق روانشناختی بالا مانند Kırmızı Oda (اتاق قرمز) که دل مخاطب را به درد می آورد، بیننور کایا با سناریویی از زندگی به پرده بازخواهد گشت. طرفدارانی که قبلا این بازیگر را برای نقش های مشابهش دوست داشتند، بی صبرانه منتظر سریال Show TV هستند.

بعد از سریال Kaçış (فرار) که از دیزنی پلاس پخش شد، علاقه زیادی به لیلا تانلار به وجود آمد . حالا این بازیگر جوان با شخصیت سلما در سریال Güzel Günler  در مقابل هوادارانش ظاهر می شود. داستان سلما که ناگهان تصمیم گرفته زندگیش را تغییر دهد و صفحه ای کاملاً جدید باز کرده، افراد زیادی را تحت تاثیر قرار خواهد داد…

در حالی که بازیگران بوراک داکاک و لیلا تانلار در سریال جدید پارتنر هستند، از اولین عکسهای منتشر شده مشخصه که این دو نام جوان به خوبی با یکدیگر همخوانی دارند.

لیلا تانلار عاشق شخصیت سلما شده و گفت: «ما شاهد آغاز زندگی جدید، شروعی جدید و امید به ورق زدن یک صفحه جدید توسط سلما خواهیم بود. شما عاشق بافت، احساس، واقعیت و گرمای دنیایی که ما ساخته ایم خواهید شد.بازی در نقش سلما خیلی خوب است…”

در قسمت اول سریال، سفر سلما و شجاعت رها کردن همه چیز در زندگی اش را تماشا خواهید کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا