سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
پیشخوان اروپاخبر های داغمجله سریال و تلویزیون

فصل پنجم ‘Money Heist’ و تاریخ انتشار

پدیده بین المللی Netflix ، Money Heist ( که با نام La Casa De Papel نیز شناخته می شود) فصل چهارمش در نتفلیکس در اوایل سال 2020 پخش شد  و به طور رسمی برای فصل پنجم اما متاسفانه فصل نهایی بازمی گردد. در اینجا آخرین و همه چیزهایی که در مورد Money Heist فصل 5 است را می خوانیم از جمله  تمدید ، تاریخ انتشار آن ، به روزرسانی های تولید و چرا فصل 6 ساخته نمی شود.

قبل از این ، این سریال بیشترین رکورد را از آن خود کرده است که رکورد فعلی تماشای سریال غیر انگلیسی در نتفلیکس را دارد.این سریال همه رکوردها را در فصل چهارم شکست.  فصل 4 از Money Heist توانست 65 میلیون بیننده داشته باشد. این سریال همچنین در بسیاری از کشورها از جمله کشورهای خارج از اسپانیا  در بین 10 کشور پخش شد. 

آیا Money Heist برای فصل 5 تمدید شده است؟

Netflix رسما اعلام کرد که فصل 5 سریال Money Heist به زودی خواهد آمد ، اما همچنین تأیید کرد که ” فصل 5 فصل نهایی سریال اسپانیایی خواهد بود. 

Image

الکسا پینا در بیانیه ای گفت :ما تقریباً یک سال را صرف فکر کردن در مورد چگونگی از هم پاشی گروه کردیم.  چگونه به موقعیت هایی برسیم که برای بسیاری از شخصیت ها غیرقابل برگشت است. نتیجه بخش پنجم La Casa de Papel است. جنگ به شدیدترین و وحشیانه ترین سطح خودش می رسد ، اما این حماسی ترین و مهیج ترین فصل است. “

تا زمان تمدید رسمی در اگوست سال 2020 ، الکس پینا و تیم نویسندگان و کارگردانان او بارها و بارها گفته اند که برنامه هایی برای فصل پنجم دارند. در اکتبر سال 2019 از چندین منبع اسپانیایی حرفی زدیم که فصل پنجم سریال از قبل شروع به تولید کرده است.

همچنین چندین بازیگر بودند که درباره آینده  سریال  صحبت می کردند. Itziar Ituño که نقش راکل موریلو را بازی می کند ، گفته است : “ما فصل چهارم را فیلمبرداری می کنیم و این سریال در اینجا تمام نمی شود. ” 

فصل پنجم Money Heist در کجای تولید است ؟ 

در اوایل ژوئیه سال 2020 ، الکس پینا تأیید کرد  با عکسی پر زرق و برق از شو رانرشان در باغ دفترشان اعلام کرد که هنوز مشغول نوشتن فصل پنجم هستند.

 در ژوئیه سال 2020 ، پدرو آلونسو که نقش برلین را بازی می کند نیز  پستی منتشر کرد که حاکی از بازگشت او برای فصل 5 Money Heist است. او می گوید:

من تازه موهایم را کوتاه کردم و لباسم هم پرو کردم. همه آنها ماسک می زدند. بعضی اوقات شبیه به پنتاگون به نظر می رسید. اقعیت این است که به زودی من دوباره او خواهم شد. او را برلین می نامند و عشق ناب است. .”

همچنین  ، در 21 ژوئیه سال 2020 ، آلارو مورت اظهار داشت که این اولین روز بازگشت او بود  در پستی می گوید: من برمی گردم. استاد برگشته است. “

در آگوست سال 2020 در کنار اعلام رسمی ، دو  بازیگر جدید هم معرفی شدند.

اولینشان ، Sense8 alum Miguel Ángel Silvestre  است که در بخشی از فصل 5 اعلام شد.  او در اینستاگرام گفت: “Mamaaaa من چقدر خوش شانس هستم  ماکسیمو از شادی! “

دومین  بازیگر جدید معرفی شده برای فصل 5 ، پاتریک کریادو است. پاتریک بیشتر به خاطر نقش هایش در فیلم های Aspirant ،  Plastic sea و The King معروف است.

چه موقع فصل 5  Money Heist در Netflix منتشر خواهد شد؟

با تأخیر پیش بینی شده در فیلمبرداری ، ما احتمالاً شاهد بازگشت سریال در مقطعی از سال 2021 خواهیم بود. بهترین حدس ما این است که حداقل تا تابستان 2021 در Netflix منتشر نخواهد شد. البته ، بسیاری از این موارد به برنامه های فیلمبرداری در طول همه گیری کرونا بستگی دارند که می تواند در هر زمانی جابجا شوند و تغییر کنند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا