سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دنزل واشنگتن سکوتش را در ماجرای سیلی زدن ویل اسمیت به مجری مراسم اسکار می شکند: “ما چه کسی را محکوم می کنیم؟”

دنزل واشنگتن در مورد شبی که ویل اسمیت در مراسم اسکار به کریس راک سیلی زد، صحبت می کند.

ستاره Training Day در نشست رهبری نویسنده و اسقف T.D. Jakes در روز شنبه در واشنگتن دی سی شرکت کرد و درباره زندگی حرفه ای ویل اسمیت بازیگر برنده اسکار در هالیوود بحث شد

واشنگتن صحبتش را با این ضرب المثل شروع کرد: “خب، ضرب المثلی هست که میگه “وقتی شیطان شما را نادیده می گیرد، پس می دانید که دارید کار اشتباهی انجام می دهید.” شیطان می گوید، “اوه نه، او را تنها بذار، او ادم  مورد علاقه منه.” برعکس، وقتی شیطان به سمت شما می آید، شاید به این دلیله که شما دارید کار درستی انجام می دهید.

واشنگتن، که همراه با تایلر پری در مراسم بعد از دعوا به اسمیت دلداری داد،  افزود که او پس از این ماجرا برای اسمیت دعا کرد

واشنگتن گفت: «خوشبختانه مردم آنجا بودند. “نه فقط من، بلکه دیگران. تایلر پری، بلافاصله با من آمد. آیا ما باید کسی را محکوم کنیم؟ من همه ریز و درشت وضعیت را نمی دانم، اما می دانم که تنها راه حل آن دعا کردن بود، اونجور که من می بینم.

واشنگتن و پری پس از آن دعوا ، لحظاتی خصوصی با اسمیت در داخل سالن تئاتر داشتند. همه آنها  او را در آغوش گرفتند و بعد از آن همه چیز خوب به نظر می رسید.

یک منبع به ET گفت: “حضار بعد از اینکه ویل از جایش بلند شد و کریس را زد، سکوت کردند. هیچ کس نمی توانست تشخیص بده که در ابتدا جدی بود یا یک شوخی. سپس ویل شروع به فریاد زدن کرد و به کریس فحش داد.”

کمی پس از آن دعوا، اسمیت اولین اسکارش را برای ایفای نقش ریچارد ویلیامز – پدر ستاره های تنیس ونوس و سرنا ویلیامز – در فیلم کینگ ریچارد برد. اسمیت در طول سخنرانی گرفتن جایزه اش، نام واشنگتن را به زبان آورد و گفت که این بازیگر افسانه ای با او در مورد لحظه سیلی زدن به راک صحبت کرد و به او هشدار داد: “مواظب باش. در بالاترین لحظات، زمانیه که شیطان به دنبال تو می آید.”

اسمیت از آن زمان به دلیل این حادثه از راک عذرخواهی کرد و از آکادمی استعفا داد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا