سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

دالی پارتن 75 ساله شد.دالی پرتون 75 ساله شد: آرزوی تولد اسطوره موسیقی کانتری “ندای مهربانی” است

در حالی که دالی پرتون روز سه شنبه شمع های کیک تولد 75 سالگیش را فوت می کرد ، هدیه ای را خواست که قابل خریدن نیست. “امسال آرزوی من یک فراخوان مهربانی است” ، او در کپشن نوشت:”ما فقط نمی توانیم به یک روز روشن امیدوار باشیم ، ما باید برای یک روز روشن کار کنیم. عشق اغلب در دنیایی از آسیب و ترس دفن می شود. ما باید برای کشف آن کار کنیم تا بتوانیم آن را با خانواده ، دوستان و همسایگانمان به اشتراک بگذاریم. بنابراین امروز ، نوزدهم ژانویه ، بیایید به یک عشق دلپذیر برسیم. ”

پرتون پامش را  در حالیکه کشور از نظر سیاسی تقسیم شده و درگیر یک بیماری همه گیر است ، فرستاده است. ، کارهایی فراتر از آرزوی سلامتی برای همه در این بحران انجام داده است: او 1 میلیون دلار به تولید واکسن Moderna’s COVID-19 اهدا کرد. او همچنان کتابخانه اش را مدیریت می کند که با تهیه کتاب برای کودکان زیر 5 سال دانش کودکان را ارتقا می دهد.

اسطوره موسیقی کانتری ، که معمولاً نظرات سیاسی خود را در آهنگهایش بیان می کند ، همچنین در حمایت از جنبش Black Lives Matter صحبت کرد.

گرچه پرتون در جشن تولدش چیزهای زیادی برای جشن گرفتن دارد ، او مدتها است که شوخی می کند که جلوی پیر شدن را می گیرد – و به هر حال وقتش را ندارد. او در ماه نوامبر سال 2020 به اپرا وینفری در گفتگو با اپرا گفت: “من فقط می خواهم در هر سنی که هستم بهترین باشم.” “و من شرط می بندم که در 95 سالگی هم همین شکلی باشم چون  من” من مثل خواهران گابور هستم. من می خواهم شبیه یک کارتون باشم من آرایش می کنم به نظر جوان می آیم همانطور که جراحان پلاستیک به من اجازه می دهند. و این مثل همه آرایشها و نورپردازی ها و همه اینهاست. اما من بیش از هر چیز فکر می کنم ،زیبایی و جوانی مربوط به درون شماست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا