سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکی

پخش سریال ساخته شده با بازی جان یامان در ایتالیا به پاییز موکول شد!

جان یامان همچنان مانند طوفان در ایتالیا می وزد. چندی پیش اعلام شد سریال Viola Come Il Mare که این بازیگر خوش تیپ در ایتالیا در آ بازی کرده  به تعویق افتاده و تاریخ پخش جدید آن مشخص نشد. گفته شده این سریال در پاییز پخش می شود.

مدت زیادی از پایان فیلمبرداری سریالی که جان یامان برای دیزنی پلاس بازی کرده میگذرد ، سریال تلویزیونی Viola Come Il Mare که در ایتالیا فیلمبرداری شده است با این حال، این سریال هنوز پخش نشده است.  Canale 5 حدود یک ماه پیش اعلام کرد که Viola Come Il Mare در ماه آوریل پخش خواهد شد.

البته اندکی پس از این بیانیه، مشخص شد که تاریخ پخش سریال Viola Come Il Mare به تعویق افتاده است. در مورد علت تعویق و تاریخ انتشار جدید توضیحی داده نشد.

بالاخره تاریخ انتشار این سریال مشخص شد. در بیانیه Canale 5 آمده که سریال Viola Come Il Mare در پاییز اکران می شود. جان یامان با اعلام این خبر گفت در حالی که طرفدارانش از اینکه بالاخره از تاریخ جدید پخش مطلع شدند بسیار خوشحال بودند، ارزش صبر کردن را داشت.

جان یامان در این سریال نقش یک پلیس ترکیه ای به نام فرانچسکو دمیر را بازی می کند که در آن نقش اصلی را با فرانچسکا چیلمی بازی می کندد. این سریال که در ماه سپتامبر روی صحنه رفت، در رم و پالرمو فیلمبرداری شد.

فیلمبرداری سریال جدید  Viola Come Il Mare در ایتالیا از سپتامبر آغاز شد و در ابتدای سال جدید میلادی به پایان رسید.طرفداران جان یامان که نقش یک پلیس نیمه ایتالیایی نیمه ترک به نام فرانچسکو دمیر را بازی می کند، بی صبرانه منتظر بازی او در این سریال هستند.

این در حالیه که این بازیگر جذاب برای آمدن به زادگاهش ترکیه روز شماری می کند. چون قراره خیلی زود سر صحنه  فیلمبرداری سریال ال تورکو  برود، سریال جدیدی که در ترکیه برای دیزنی پلاس ساخته خواهد شد. گفته می شود که جان یامان در طول فیلمبرداری چهار ماه در ترکیه خواهد ماند. بر اساس ادعاها، انتظار می رود بازیگر زن خارجی این سریال، نامی جهانی باشد. Uluç Bayraktar کارگردانی این سریال را بر عهده خواهد داشت. Kerem Deren  هم در حال نوشتن فیلمنامه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا