سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

هم سینان توزکو و هم ارکان بکتاش به سریال سپاهی پیوستند، دو استاد خلق شخصیت!

سریال سپاهی که دوشنبه 12 دسامبر با مخاطبان روی آنتن شو تی وی می رود، بازیگران بسیار موثری دارد. کان ییلدریم، اوزگه گورل و کرم آلیشیک را در نقش های اصلی خواهید دید. با این حال، برخی از نام ها که به عنوان استاد خلق شخصیت شناخته می شوند، کمک زیادی به سریال خواهند کرد.
سینان توزکو و ارکان بکتاش از جمله این نام های باتجربه هستند. Sinan Tuzcu که در سال 2021 در سریال Son Yaz (آخرین تابستان ) تماشایش کردیم، سپس با شخصیت دوکاس در سریال تلویزیونی Alparslan Great Seljuk توجه ها را به خودش جلب کرد. قابل ذکر است که سینان توزکو این بار نیز داستانی پر اکشن را انتخاب کرده است.

بازیگر موفق سینان توزکو نقش گوران را بازی می کند، شخصیتی بی رحم و خونسرد که مرتکب اقدامات تروریستی می شود. این بازیگر سرشناس به عنوان یکی از شروران سریال سپاهی بار دیگر تبحر خود را در شخصیت پردازی به نمایش خواهد گذاشت.
ارکان بکتاش که در سریال تلویزیونی Bir Zamanlar Çukurova (روزی روزگاری در چوکوروا) تماشا کردیم هم به همراه سینان توزکو به عنوان یکی از چهره های کلیدی داستان برجسته خواهند شد.

ارکان بکتاش که به شخصیت هابتور،  شرور خاورمیانه جان می بخشد، به خاطر بازی های بسیار موفقش در نقش های منفی شهرت دارد.
شخصیت های کان ییلدریم و اوزگه گورل در این سریال با افراد بدی مانند گوران و هابتور مبارزه خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا